مشاور رسمی بورس

مشاوره بورس تلفنی و تصویری

بخرم ؟ بفروشم ؟ نگهدارم ؟

بازار سرمایه که در اصطلاح رایج به آن بورس گفته می‌شود ، یکی از جذاب‌ترین  بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد . در سال‌های گذشته افراد فعال در این بازار در کشور کم بوده‌اند اما اکنون افراد بسیاری دارای کد بورسی بوده یا در حال گرفتن آن می‌باشند .

از دلایل روی ‌آوردن بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری می‌توان به افزایش تورم و کاهش ارزش ریال ، عقب ماندن سود بانکی از تورم موجود ، ایجاد ممنوعیت‌های قانونی و وضع مالیات برای بازارهای مالی رقیب ، بازدهی بالای بورس در سال‌های اخیر ، افزایش عرضه‌های اولیه و سود مناسب آن برای افراد با سرمایه‌های کم ، حمایت حکومت و دولت از بورس جهت تأمین مالی و ساماندهی اوضاع اقتصادی ، آزادسازی سهام عدالت و عرضه صندوق‌های ETF از سوی دولت اشاره کرد .

لازم به ذکر است که رونق بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در بورس نه تنها منجر به کسب سود برای سرمایه‌گذاران می‌گردد بلکه در صورت مدیریت صحیح به رونق تولید ، شفاف‌سازی فعالیت شرکت‌ها و تأمین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها کمک می‌کند. مشاوره تلفنی بورس راحتترین راه جهت موفقیت در این بازار می‌باشد .

چگونه از مشاوره تلفنی بورس برای سرمایه‌گذاری کمک بگیریم؟

اگر شما به تازگی کد بورسی گرفته‌اید و قصد سرمایه‌گذاری در بورس را دارید.

در گام بعد ، برای مدیریت این ریسک و کسب بازدهی بهتر یا باید خود به دانش کافی برای سرمایه‌گذاری دست یابید یا از مشاوران مجرب در این زمینه کمک بگیرید . هر چند واضح است که در مسیر یادگیری نیز همیشه ضرورت مشورت با یک فرد یا مؤسسه متخصص و با تجربه حس می‌شود .

جهت مشاوره با تحلیلگر رسمی بورس ،روی لینک زیر کلیک کنید :

https://alobiz.com/user/khodayar-abdollahi

https://alobiz.com/user/khodayar-abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *