دوره های آموزشی

سومین وبینار بزرگ روش های حرفه ای کاهش ضرر در بورس

توضیحات وبینار

در هر بازاری سود و ضرر دو روی یک سکه هستند، نکته مهم این است که چگونه در هنگام روند نزولی بازار، زیان خود را به حداقل برسانیم.

مانند هر بازار دیگری، بازار سهام در کنار سودآوری خوبی که ممکن است داشته باشد، گاهی اوقات با زیان نیز همراه خواهد بود. از آنجا که سود و زیان در هر بازاری دو روی یک سکه‌ هستند بنابراین باید با تدابیری در روزهای قرمز بازار میزان زیان‌آوری را به حداقل ممکن رساند.

افت چند ماه اخیر بازار سهام موجب شده تا بسیاری از معامله‌گران تازه‌وارد نسبت به از دست دادن سرمایه خود نگران شده و به دنبال کاهش زیاندهی خود هستند.در جامعه ، سرمایه گذاران بورسی می بینیم که گاها خانه و ماشین خود را فروخته اند و در بورس سرمایه گذاری کرده ولی میلیون ها تومان زیان دیده اند  .

در این وبینار قصد دارم روشهای حرفه ای کاهش زیان در بورس خدمتتان ارایه کنم ، این روشهای حرفه ای  تابحال در هیچ سمیناری گفته نشده است و با بکار بردن آنها از زیان شما در بورس کاسته شده و به سود خواهید رسید و همچنین در سرمایه گذاری های بعدیتان در بورس حرفه ای عمل کرده و زیان نخواهید دید .

لینک شرکت در وبینار :

https://eseminar.tv/webinar/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%B6%D8%B1%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *