اخبار

به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید.(تست روانشناسی)

کدام تصویر را انتخاب کردید؟

 من تصویر A را انتخاب کردم. شما به خاطر سادگی و سازگاری بالایی که دارید به اطرفیان خود احساس امنیت و آرامش را انتقال می دهید. از طرفی در زندگی همیشه سعی می کنید که از مباحث پیش پافتاده فاصله داشته باشید. و این سبب می گردد که زندگی خودتان را کمتر درگیر مسائل حاشیه ای کنید.

 من تصویر B را انتخاب کردم. شما فردی تحلیل گر، قابل اعتماد و متکی به خود می باشید. از طرفی علاقمند هستید که همیشه در جمع های مختلف مورد توجه دیگران قرار بگیرید. در نهایت خودتان را فردی بافرهنگ و باوقار می پندارید به همین خاطر در ارتباط با آدم ها به فرهنگ و سطح پرستیژ آن ها دقت می کنید.

 من تصویر C را انتخاب کردم.  شما اغلب اوقات فردی سرحال و بانشاط  هستید به همین خاطر سعی می کنید که تحت هر شرایط در زندگی لذت ببرید. چون بر این باور هستید که هر فردی فقط یکبار به دنیا می آید بنابراین باید غم و ناراحتی را کنار بگذارد. در نهایت هیچ چیز برایتان بدتر از مقید بودن و محدود کردن نیست.

 من تصویر D را انتخاب کردم. شما فردی مستقل و فردگرایی هستید به همین خاطر همیشه خواستار یک زندگی آزاد و بدون وابستگی و تقلید هستید. از طرفی فردی نامعلوم الحال و غیرقابل پیش بین هم هستید یعنی بعضی اوقات کارهایی انجام می دهید که برخلاف رفتارهایی است که از شما انتظار می رود.

 من تصویر E را انتخاب کردم. از آنجایی که فردی درون گرا هستید بنابراین اکثر اوقات سعی می کنید که در خلوت خود باشید تا این که بخواهید در جمع های مختلف حضور داشته باشید. گرچه فردی اجتماعی نیستید ولی رابطه خیلی قوی ای با دوستان صمیمی خود دارید.

 من تصویر F را انتخاب کردم. شما فردی فعال و ریسک پذیر هستید به همین خاطر  در زندگی همیشه سعی دارید کارها و فعالیت هایی را انجام دهید که متفاوت و هیجان انگیز باشد. در نهایت با توجه داشتن این روحیه یکنواختی و تکراری بودن در زندگی تان را نمی توانید تحمل کنید.

 من تصویر G را انتخاب کردم. از آنجایی که فردی حساس، خیال پرداز و احساساتی هستید علاقه ای به تحلیل کردن و دیدن مسائل به صورت منطقی ندارید. در کل در زندگی تان، احساسات و عواطف نقش مهمی برای شما دارد. بنابراین در روابط اجتماعی خود با افرادی که از این احساسات به دور هستند فاصله می گیرید.

 من تصویر H را انتخاب کردم. شما فردی محتاط و آرام هستید و از خلوت و تنهایی لذت می برید. آرامش در زندگی برای شما مهم ترین اصل می باشد به همین خاطر سعی می کنید شرایط داشتن آرامش را برای خود حفظ کنید. در نهایت گرچه شما فردی منزوی نیستید اما از تنهایی خیلی لذت می برید.

 من تصویر I را انتخاب کردم. شما فردی قوی، عمل گرا و مطمئن به خود هستید به همین خاطر در زندگی اغلب اوقات مستقل عمل می کنید و مسئولیت زندگی تان را خودتان بر عهده می گیرید. اغلب اوقات سعی می کنید که مسائل و مشکلات تان را به شیوه ای ساده و عملی حل کنید. از سوی دیگر همیشه نگاهی واقع بینانه به مسائل زندگی خود دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *