اخبار

به شکل زیر با دقت نگاه کنید اولین پَری که دوست داشتید را انتخاب کنید.(تست روانشناسی)

در تصویر بالا کدام یک از پَرها راانتخاب کردید؟

 من پَر شماره یک را انتخاب کردم. شما فرد آرام و ساکتی هستید همچنین علاقه زیادی دارید که به دوستان خود کمک کنید، گرچه آن ها این کار را نشانه ضعف شما می دانند. در نهایت باید گفت که بین شما دنیای اطرافتان هماهنگی خاصی وجود دارد.

 من پَر شماره دو را انتخاب کردم. شما به خاطر نظم و برنامه ریزی دقیقی که دارید اغلب اوقات دوست دارید هماهنگی خاصی بین ذهن و کارهایی که انجام می دهید وجود داشته باشد. در نهایت باید گفت که در شما کمالگرایی زیادی وجود دارد. و از طرفی همیشه در حال یادگیری می باشید.

 من پَر شماره سه را انتخاب کردم. از آنجایی که فردی با مصمم و با اراده ایی هستید، همیشه بدون توجه به نظرات دیگران به دنبال رویاهای خود می روید و به هر زحمتی که شده به اهداف مورد نظرتان می رسید.

 من پَر شماره چهار را انتخاب کردم. از آنجایی که فرد خردمندی هستید در زندگی می توانید مدیر قوی ای باشید. فقط باید سعی کنید که درک خودتان را از تفاوت های بین فردی افزایش دهید تا بتوانید از زندگی لذت بیشتری ببرید.

 من پَر شماره پنجم را انتخاب کردم. گرچه فرد هنرمندی هستید اما از روحیه بسیار حساس و پر تردیدی برخوردار هستید. بنابراین سعی کنید بر ترس و شکست های خودتان غلبه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *