اخبار

به شکل زیر با دقت نگاه کنید یکی از پروانه هایی که دوست دارید را انتخاب کنید.(تست روانشناسی)

در تصویر بالا کدام یک از پرونه ها را انتخاب کردید؟

 من پروانه شماره یک را انتخاب کردم. شما فردی حساس، عاشق و صادق هستید به همین خاطر بیشتر اوقات با دیگران احساس همدردی زیادی می کنید. شما به خاطر داشتن ویژگی همدلی، احساسات افرادی را که نمی شناسید را هم درک می کنید زیرا هر لحظه خودتان را جای آن ها می گذارید.

  من پروانه شماره دو را انتخاب کردم.  شما از آنجایی که فردی هماهنگ و صلح جو می باشید، شخصیتی آرام به نظر می رسید. در نهایت می توان گفت که کلمه تعادل یکی از واژه هایی می باشد که می تواند شما را به بهترین شکل توصیف کند. چرا که اکثر مواقع سعی می کنید این تعادل را در جنبه های مختلف زندگی خود پیاده کنید.

 من پروانه شماره سه را انتخاب کردم. شما همیشه همه چیز را زیبا می بینید و از طرف دیگر علاقه زیادی به تحلیل کردن دارید. یعنی تحت هر شرایطی میل به تحلیل اتفاقات اطراف خود دارید.

 من پروانه شماره چهار را انتخاب کردم. به شدت از تنبلی بیزار هستید و همیشه برای خود هدف تعریف می کنید.. به همین خاطر از ارتباط با افراد بی هدف به شدت بیزار هستید و سعی می کنید با افراد سختکوش در ارتباط باشید.

 من پروانه شماره پنجم را انتخاب کردم. از آنجایی که همیشه نیمه پر لیوان را می بینید، در زندگی خود از همه چیز لذت می برید. و هر لحظه برای خود رویاها و اهداف زیبا می سازید و برای رسیدن به آن ها تلاش می کنید چرا که معنای زندگی را جنب و جوش و تلاش می دانید. در نهایت می توان گفت یکی از بزرگ ترین ترس های شما خستگی است.

 من پروانه شماره ششم را انتخاب کردم. از آن جایی که شما فردی عاقل و منطقی به نظر می رسید و از طرفی علاوه بر اخلاقی بودن در کنترل احساسات خود قوی عمل می کنید، اغلب اوقات دوستان و اطرافیان تان از شما برای حل مسائل مختلف استفاده می کنند. همچنین شما بر این باور هستید که نباید اجازه داد احساسات در کارهای عقلانی و جدی روزمره وارد کار شود چرا که این احساسات و عواطف اغلب سبب می گردد که درست و غلط را از یکدیگر تشخیص ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *