اخبار

به وسایلی که در زیر زمین این خانه وجود دارد با دقت نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید.(تست روانشناسی)

کدام یک از وسایل بالا را انتخاب کردید؟

 من دوچرخه را انتخاب کردم. دوچرخه سواری زمانی صورت می گیرد که فرد بتواند تعادلش را حفظ نماید. بنابراین انتخاب دوچرخه نشانه تعادل درونی خوب شما می باشد. همچنین باید گفت که شما اغلب به خاطر داشتن یک روحیه کنجکاوانه، در مسیر زندگی در حال تلاش برای یافتن رویدادها و کشفیات جدید می باشید.

 من تاب را انتخاب کردم.  می توان گفت که تاب سمبل سرگرمی و امیال جسمانی می باشد. از سوی دیگر وقتی کودکی سوار تاب شود میلی به پیاده شدن ندارد بنابراین انتخاب تاب احتمالا به این معنا باشد که شما در زندگی خود به یک سرگرمی یا موضوع خاصی اعتیاد شدیدی پیدا کرده اید.

 من کتاب را انتخاب کردم. کتاب سمبل دانایی و یادگیری می باشد. اما انتخاب کتاب خاک خورده ای که در زیرزمین افتاده است احتمالا شما در در تلاش برای یافتن حقیقت در زندگی می باشید گرچه احتمالا در این راه تا حدودی مسیر افراط را پیش برده اید.

 من عروسک را انتخاب کردم. انتخاب عروسک نشان از فعالیت های کودک درون شما می باشد. احتمالا شما علاقه ای به بزرگ شدن ندارید و همیشه سعی می کنید ظاهر خودتان را حفظ کنید تا جوان تر از چیزی که هستید به نظر برسید.

 من سطل رنگی که درش باز است را انتخاب کردم.  انتخاب سطل در باز نشان از این دارد که شما فرد برون گرایی می باشید که این برون گرایی سبب می شود که اغلب اوقات در جمع احساسات خودتان را به نمایش بگذارید. همچنین این روحیه باعث شده که اغلب اوقات حرف ها و ایده هایتان را به دیگران به قبولانید.

 من سطل رنگی که درش بسته است را انتخاب کردم. شما فرد درون گرا و ساکتی هستید. این روحیه سبب شده است که اضطراب در شما بیشتر شود . در آخر باید گفت که دلیل اصلی مشکلات‌تان با دیگران، عقب نشینی مستمرتان در روابط اجتماعی‌ می باشد.

 من سبد سیب را انتخاب کردم. سیب نماد سلامتی و شادی می باشد. از آنجایی که فردی منظم و برنامه ریز هستید اکثر اوقات در زندگی فردی خردمند و موفق هستید. از سوی دیگر این موفقیت های پی در پی سبب شده است فردی شاد و سرخوش به نظر برسید.

 من کلاه ایمنی را انتخاب کردم. گرچه احتمالا خیلی از افراد کلاه ایمنی را انتخاب نمی کنند ولی انتخاب کلاه ایمنی نشانه جنگجویی و شجاع بودن شما می باشد. البته از زاویه ای دیگر می توان گفت این انتخاب نمادی از ناتوانی در تصمیم‌گیری های روزمره در زندگی می باشد.

 من چکش را انتخاب کردم. چکش هم سمبل خشونت و  هم جدال درونی شما می باشد. احتمالا در زندگی مشکلات زیادی را تجربه کرده اید که این مسائل باعث شده روحیه خشن در شما می شود. گرچه در بعضی اوقات هم فردی مهربان به نظر می رسید.

 من تابلوی نقاشی را انتخاب کردم. تابلوی نقاشی سمبل احساسات لطیف می باشد. کسی که تابلوی نقاشی را انتخاب کند احتمال زیاد فرد آرام و دارای ثبات ذهنی و شفافیت فکری است.

 من ماسک های روی دیوار را انتخاب کردم. ماسک‌های روی دیوار سمبلی از احساسات مثبت و منفی ما می باشد. در حقیقت باید گفت ماسک های خندان و گریان هر کدام نشانه ای از احساسات درونی شما می باشد.

 من ساعت را انتخاب کردم. ساعت سمبل وقت شناسی است. انتخاب ساعت یعنی این که شما تا حدود زیاد در زندگی با برنامه ریزی پیش می روید. گرچه اطرافیان تان به خاطر این ویژگی از شما خسته و دلزده شده اند اما وقت شناسی در شما سبب موفقیت های زیادی شده است.

 من چرخ روی دیوار را انتخاب کردم. چرخ روی دیوار سمبلی از وابستگی می باشد. از سوی دیگر از آن جایی که این چرخ گرد می باشد هر فردی می تواند دور آن را بیشمار بار بچرخد که این می تواند نشان از این باشد که شما در یگ گرفتاری گیر کرده اید و تمایلی به بیرون آمدن از این معضل ندارید.

 من میله های آهنی پنجره را انتخاب کردم. میله های پنجره سمبل مشکلات و موانع زیاد در زندگی می باشد، که علاقه دارید آن ها را در زندگی تان حذف کنید. از سوی دیگر باید گفت انتخاب میله ها حاکی از آن است که شما فردی تنها، افسرده و مضطرب می باشید.

 من نردبان را انتخاب کردم. انتخاب نردبانی که یک پله اش شکسته، نشان از هدفمندی و کوشش و روحیه خستگی ناپذیر شما در زندگی می باشد. شما فردی خلاق و مبتکر می باشید بنابراین در زندگی همواره در حال طی کردن پله های ترقی و پیشرفت می باشید.

 من جعبه مقوایی را انتخاب کردم.احتمالا اطرافیان تان شما را فرد راز آلود می پندارند. به همین خاطر در زندگی تان خیلی با اطرافیان تان راحت نیستید و از سویی تمایل دارید که مسائل تان را خودتان حل کنید. همچنین می توان گفت شما سنگ صبور خوبی برای دوستان صمیمی خود می باشید.

 من جارو را انتخاب کردم.جارو نشان از علاقه شما به فرد مورد نظرتان می باشد. به خاطر شدت علاقه ای که معشوقه تان دارید حاضر هستید تمام سختی های مسیر را به جان بخرید. همچنین شما فردی خیر و مهربان هستید.

 من صندلی  را انتخاب کردم.به خاطر مشکلات و فعالیت های روزمره همیشه احساس خستگی دارید. به همین خاطر شدیدا نیاز به یک استراحتگاه یا یک مشاور و یا حتی یک دوست صمیمی که شما را درک کند دارید.

 من آیینه را انتخاب کردم.آیینه سمبل نگاه به خود می باشد. از سویی به این دلیل که این آیینه شکسته است می توان گفت از یک درگیری درونی به شدت ناراحت هستید و مدت هاست که در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستید.

 من عنبر را انتخاب کردم.احتمالا از مسیری که در زندگی آمده اید خیلی راضی نیستید. این مساله باعث شده که اکثر اوقات احساس افسردگی داشته باشید. به هر حال از این که گاه گاهی مجبور هستید برخلاف میل تان تصمیم بگیرید غمگین می باشید.

 من میخ را انتخاب کردم.میخ سمبلی از خشم و طغیان می باشد. این خشم هم به سوی خود می باشد و هم اطرافیان. از سوی دیگر باید گفت شما فردی هستید که نمی توانید احساسات خودتان را بروز دهید که این روحیه سبب تقویت خشونت درونی شما شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *