اخبار

تست روانشناسی

 قبل از این که تصویر زیر را مشاهده کنید ابتدا دست های خود را مشت کنید.

دست های مشت شده شما، شبیه کدام یک از دست های بالا می باشد؟

.

.

.

 

 دست های مشت شده ام شبیه شماره A می باشد. با این وجود که فردی اجتماعی می باشید اما خیلی سخت می توانید به آدم ها اعتماد کنید. از سوی دیگر شما فردی هستید که خیلی علاقه زیادی به شرکت در مجالس عمومی ندارید، بنابراین بیشتر تمایل دارید که برای خود هدف خاصی را تعریف کنید و برای رسیدن به آن تمام تلاش خودتان را بکنید. در زندگی خود گرچه دوستانی دارید اما خیلی مورد اعتماد صد در صدی شما نیستند. در روابط عشقی هم به خاطر نگاه بدبینانه و ترس از شکستی که دارید به سختی تن به این نوع روابط می دهید. در نهایت باوجود توانایی ها و قلب بزرگ و مهربانی که دارید از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید.

 دست های مشت شده ام شبیه شماره B می باشد. از آنجایی که فردی بسیار مهربان و دلسوز و از خودگذشته می باشید، همیشه به اطرافیان تان در شرایط سخت کمک می کنید. گرچه به خاطر این ویژگی ها بعضی از اوقات مورد سوء استفاده قرار می گیرید اما شما تغییری در رفتارتان نمی دهید و همیشه خواهان خیرخواهی برای دیگران و اطرافیان تان هستید. از سوی دیگر شما فردی خوش اخلاق و شوخ طبع می باشید که هیچ اتفاقی را جدی نمی گیرید و سعی می کنید در زندگی خوش باشید. در زندگی زناشویی به دنیال همسری مهربان و عاطفی هستید در نهایت گرچه در روابط خود فردی عاطفی هستید اما اصلاً تمایل ندارید که در نزد دیگران و ملاء عام عشق خود را به همسرتان نشان دهید.

 دست های مشت شده ام شبیه شماره C می باشد.  شما از آنجا که فردی اجتماعی و خوش اخلاق هستید اطرافیان تان سرشار از آدم های پر انرژی و گرم می باشد. اما گرچه شما به ظاهر فردی خوش اخلاق به نظر می رسید ولی از درون فردی مضطرب و پر از تنش می باشید و این ویژگی سبب می شود که نیاز شدید به افراد حامی و مشاور داشته باشید. در نهایت شما در زندگی زناشویی خود به دنبال روابط سالم و پایدار هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *