اخبار

در تصویر زیر چه چیزی در نگاه شما برجسته تر به نظر می رسد؟(تست روانشناسی)

شما در نگاه اول در تصویر بالا چه چیزی را دیدید؟

 من ابتدا چهره صلح آمیز را دیدم (A): شما فردی باهوش هستید که همیشه چند قدم جلوتر فکر می کنید و می توانید به راحتی هر موقعیتی را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید با حفظ استرس، زندگی را برای خود و عزیزانتان بهتر کنید.

 من ابتدا چهره مرد را دیدم(B): شما ترجیح می دهید از تعاملات اجتماعی خودداری کنید و از مشاهده افراد از راه دور احساس راحتی بیشتری دارید. این رفتار می تواند به دلیل ترس شما از طرد شدن یا خجالتی بودن شما باشد.

 من ابتدا مادر و کودک را دیدم(C): شما بیش از حد به عقاید خانواده اعتماد می کنید. همیشه به خانواده خود اولویت می دهید و آنها را مهمترین قسمت زندگی خود می دانید. هویت شما به طور قابل توجهی تحت تأثیر خانواده قرار می گیرد و روابطی که با آنها دارید مشترکاً بر همه جنبه های دیگر زندگی شخصی و شغلی شما تأثیر می گذارد.

 من ابتدا شخصی که میوه می چیند را دیدم(D): شما در مورد حرفه خود بسیار بلند پرواز هستید. همچنین همیشه مصمم هستید که در زمینه حرفه ای خود بهترین باشید.

 من ابتدا پرندگان در حال پرواز را دیدم(E): شما یک رویاپرداز غیر عملی هستید. در واقع بیشتر وقت خود را در رویاپردازی می گذرانید. همانطور که یک رویاپرداز هستید، دیدگاه منحصر به فردی دارید و جهان را متفاوت می بینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *