اخبار

چند عدد اسب در این تصویر مشاهده کردید؟(تست روانشناسی)

چند عدد اسب در این تصویر مشاهده کردید؟

.

.

.

 

 کمتر از چهار عدد اسب مشاهده کردم. شما فردی سطحی نگر می باشید به همین خاطر در مسائل زندگی خیلی دقیق نیستید و  همیشه سعی می کنید بدون نگرانی خیلی سریع تصمیم گیری کنید. از سوی دیگر باید گفت شما بر این باور هستید که همه افراد به همدیگر مرتبط هستند و همه چیز بخشی از یک کل بزرگتر می باشد این نگاه سبب شده است که کارهای گروهی را به نحو احسنت درک کنید و بتوانید به خوبی رهبری دلسوز و محبوب برای یک گروه باشید. در نهایت شما سعی می کنید که در بیشتر مباحث شرکت کنید و به نوع نگاه دیگران به خود اصلا اهمیت ندهید.

 بین پنج تا ده تصویر اسب مشاهده کردم. شما فردی جدی، کمال گرا، منطقی و با پشتکار هستید. به همین خاطر اغلب اوقات سعی می کنید بر وظایف خود متمرکز باشید و بهترین نتایج را به دست آورید. با توجه به کمالگرا بودن تان، در صورتی که به اهداف تعیین شده تان نرسید به شدت ناراحت می شوید اما باید این نکته را درک کنید که همیشه نمی توانید همه چیز را به دست بیاورید.

 بیشتر از یازده اسب مشاهده کردم. شما فردی بسیار دقیق و ریز بین و گاهاً استرسی هستید، بنابراین در اطراف خود موارد و نکاتی را درک می کنید که دیگران از درک آن عاجز هستند. همیشه در تلاش هستید که همه ی کارها را بدون کم و کاستی و با برنامه ریزی مشخص انجام دهید، تا به بهترین نتیجه دست پید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *