دوره های آموزشی

💥بی تفاوتی = مرگ💥

💥بی تفاوتی = مرگ💥
.
تا به حال فکر کرده اید برندهای موفق سابق چرا زمین خوردند⁉️
.
🟧 برند نوکیا در دهه 1990 تا 2000 میلادی یکی از برترین برندهای تلفن همراه به شمار میرفت.
.
🟧 این برند به قدری قدرت خود را بیش از حد پنداشت و تغییر نکردن را برگزید که برندهای تلفن همراه یکی پس از دیگری از نوکیا پیشی گرفتند و در تکنولوژی قدرتمندتر شدند ‼️
.
🟥 نوکیا زمانی به فکر رقابت با برندهای دیگر افتاد که استیو جابز تلفن همراه لمسی را به بازار عرضه کرده بود و خیلی دیر بود ‼️
.
این یکجا نشینی برند نوکیا مصداق آزمایش قورباغه و آب جوش است 🐸❌
.
وقتی شما قورباغه ای را داخل آب جوش می اندازید ، به یکباره از ظرف آب بیرون میپرد.✅
.
اما اگر قورباغه ای را داخل آب سردی قرار دهید و کم کم آب را گرم کنید ، قورباغه در جای خود ساکن میماند تا زمانی که آب به جوش برسد و قورباغه بمیرد! 🆘

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *