بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما سخت است. حتی قویترین استراتژی هم میتواند شما را بدون برنامهریزی به این نتیجه برساند تا مطمئن شوید همه چیز همانطور که باید پیش میرود. برای اینکه به شما کمک کنیم از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بیشترین بهره را ببرید، این لیست از 20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی را گردآوری کرده ایم که می توانید از آنها برای ساده سازی بازاریابی و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. این ابزارها به شما در مدیریت پروژه بازاریابی کمک می کند و کل فرآیند را آسان تر و لذت بخش تر می کند.
جهت دریافت 20 مارکتینگ پلن صنایع مختلف اروپایی و امریکایی و ایرانیروی لینک زیر کلیک کنید :
20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما:
• 1. Monday
• 2. Hive
• 3. ClickUp
• 4. Weekdone
• 5. Toggl Plan
• 6. Trello
• 7. Screendragon
• 8. Asana
• 9. Taskworld
• 10. HubSpot
• 11. Paymo
• 12. Basecamp
• 13. Wrike
• 14. Canto
• 15. FunctionFox
• 16. Filestage
• 17. Marketplan.io
• 18. Workfront
• 19. Teamwork Projects
• 20. Brightpod
مزایای ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی
ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی به شما کمک می کنند مدت زمانی را که خود و تیمتان صرف کارهای تکراری می کنید که در مراحل برنامه ریزی اکثر کمپین های بازاریابی اتفاق می افتد را کاهش دهید. همچنین میتوانید تمام اطلاعات مهم را در یک مکان متمرکز نگه دارید تا همکاری با همه اعضای تیم، سهامداران و مشارکتکنندگان خارجی آسانتر شود. ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی به گونه ای در نظر گرفته شده اند که هماهنگی کمپین های بازاریابی خود را آسان می کنند تا مجبور نباشید از ابزارهای مختلف وارد و خارج شوید.
گونه بهترین ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی را انتخاب کنیم
شش معیار کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی برای کسب و کار خود به دنبال آنها باشید. برای شروع، شما باید بتوانید جدول زمانی پروژه را ایجاد کنید و آنها را از ابتدا تا انتها ترسیم کنید. در مرحله بعد، به لطف شوق بازاریابی چابک، ابزار برنامه ریزی بازاریابی شما باید دارای یک گزینه صفحه Kanban باشد. سوم، شما می خواهید ابزاری را انتخاب کنید که اتوماسیون را برای مدیریت کار و گردش کار ارائه می دهد تا شما را از کارهای تکراری که با هر کمپین بازاریابی همراه است، نجات دهد.
فراتر از جدول زمانی پروژه های بصری، تابلوهای Kanban و اتوماسیون، باید مطمئن شوید که ابزار برنامه ریزی بازاریابی انتخابی به شما امکان می دهد ایده ها و فایل های خود را سازماندهی و ذخیره کنید و همچنین آن فایل ها را در تیم خود به اشتراک بگذارید. جمعآوری و سادهسازی همه چیز ممکن است مستلزم ادغام با برنامههای شخص ثالث باشد، بنابراین اگر قصد دارید گردشکاری ایجاد کنید که به استفاده از چندین ابزار (مانند ارائهدهنده خدمات ایمیل یا پلتفرمهای رسانههای اجتماعی) نیاز دارد، به یک ابزار برنامهریزی بازاریابی میخواهید که به شما کمک کند. شما آن ابزارها را از طریق یکپارچه سازی یکپارچه می کنید.
در نهایت، باید بدانید که کمپینهای شما به موقع، در بودجه هستند و همانطور که باید عمل میکنند. این بدان معناست که ابزار برنامه ریزی بازاریابی شما باید تحلیل ها و گزارش هایی را که برای درک همه آن اطلاعات و تصمیم گیری های مبتنی بر داده برای کمپین های بازاریابی آینده نیاز دارید، ارائه دهد.
20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی که نیاز دارید
بهترین ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی برای اطمینان از اینکه برند شما بهترین کار خلاقانه را تولید می کند و چیزی از دست نمی دهد چیست؟ ما این لیست از ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی را گردآوری کرده ایم که هر آژانس بازاریابی، تأثیرگذار یا برندی می تواند برای حفظ کمپین های بازاریابی شما در مسیر خود استفاده کند.
1. Monday
Monday یک ابزار عالی برای تیم های بازاریابی با هر اندازه ای است. میتوانید از آن برای برنامهریزی استراتژیهای بازاریابی خود و تنظیم برنامهای استفاده کنید تا چیزی از دست نرود. با Monday، می توانید برنامه ریزی و برنامه ریزی برای سئو، محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موارد دیگر را انجام دهید. کاربران فردی میتوانند فایلها را آپلود کرده و به کارتها پیوست کنند، نظرات اضافه کنند، سایر اعضای تیم را ذکر کنند، و گزارشهای عمیقی دریافت کنند که به تیم بازاریابی در تصمیمگیری مبتنی بر داده کمک میکند. دوشنبه یک ابزار بسیار قابل تنظیم است که با نیازهای شما مطابقت دارد. همچنین می توانید دوشنبه را با سایر برنامه های مدیریت پروژه مانند Jira، Trello، Slack، Google Drive، GitHub و بسیاری دیگر ادغام کنید.