اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 5)

5. Toggl Plan

toggl Plan یک ابزار برنامه ریزی بازاریابی بصری است که به کاربران امکان می دهد وظایف را در یک تابلوی بصری قابل فهم با عناصر کشیدن و رها کردن سازماندهی و مدیریت کنند. Toggl Plan مشابه Kanban است و می تواند برای یک چارچوب بازاریابی چابک استفاده شود. کل تیم شما می تواند ببیند چه کسی چه کاری انجام می دهد و چه چیزی در آینده خواهد آمد. رهبران پروژه می توانند عملکرد تیم را نظارت کنند و به سرعت مشکلات را پیدا کنند تا چیزی از بین نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *