اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 6)

6. Trello

Trello یک ابزار ساده برنامه ریزی به سبک کانبان برای تیم های شاخص کوچک یا تأثیرگذار است که می توانید مطمئن باشید که در حال برنامه ریزی، ردیابی و ارائه استراتژی های بازاریابی خود هستند. می توانید برای هر پروژه تابلویی ایجاد کنید و سپس از کارت ها برای تصمیم گیری برای هر پروژه استفاده کنید. Trello همچنین دارای یک ابزار اتوماسیون تردد داخلی به نام باتلر است که می‌توان آن را برای راه‌اندازی تریگرهای مبتنی بر قانون، دکمه‌های کارت و برد سفارشی، تقویم و دستورات سررسید مورد استفاده قرار داد تا آن را از فهرست کارهای حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *