اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 7)

7. Screendragon

Screendragon یک ابزار برنامه ریزی بازاریابی در سطح سازمانی است که توسط شرکت هایی مانند Kellogg’s، BP و Keurig استفاده می شود. این یک رابط بصری آسان برای استفاده و تعداد زیادی ویژگی دارد. شما قادر خواهید بود کل پروژه بازاریابی خود را از ایجاد بیانیه کاری، برنامه ریزی پروژه، درخواست های کاری، شواهد بصری، مدیریت منابع و بودجه، بررسی و تایید محتوا، گزارش های عمیق و موارد دیگر مدیریت کنید. Screendragon شامل الگوهای پروژه با تابلوهای Kanban و نمودارهای تعاملی گانت است. و با سیستم هایی مانند PeopleSoft و SAP ادغام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *