اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 8)

8. Asana

آسانا همواره یکی از محبوب ترین ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی است. شما می توانید وظایف و کارهای فرعی ایجاد کنید، به راحتی وظایف را به سایر هم تیمی ها اختصاص دهید و از داشبوردها برای پیگیری پیشرفت پروژه خود استفاده کنید. آسانا دارای قابلیت چت است، بنابراین اعضای تیم می توانند بدون توجه به جایی که هستند در ارتباط باقی بمانند و همچنین گزینه های به اشتراک گذاری فایل برای سازماندهی امور را حفظ کنند. همچنین اتوماسیون را ارائه می دهد تا بتوانید گردش کار خود را ساده کرده و خطاها را کاهش دهید.

Community Verified icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *