اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 10)

10. HubSpot

نرم افزار بازاریابی HubSpot یک ابزار برنامه ریزی بازاریابی عالی است که به شما کمک می کند مخاطبان مناسب را جذب کنید، بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید و کمپین های بازاریابی ورودی کامل را در مقیاس اجرا کنید. با بازاریابی HubSpot، می توانید از طریق وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موارد دیگر و همچنین تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان با صفحات فرود، ایمیل، اتوماسیون بازاریابی، ABM و موارد دیگر، به بازدیدکنندگان مناسب دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *