اخبار عمومی / گوناگون

مرزهای نامشخص : بازاریابی و واقعیت

مرزهای نامشخص: بازاریابی و واقعیت

مرزهای نامشخص : بازاریابی و واقعیت

 

نویسنده : دکتر خدایار عبداللهی

مشاور بازاریابی و فروش

مرزهای نامشخص بازاریابی و واقعیت : بازاریابان و مصرف کنندگان در رابطه پیچیده و دو جانبه در کنار هم قرار دارند .غالبا به سختی می توان گفت تلاشهای بازاریابی از کجا تمام می شود و دنیای واقعی از کجا شروع می شود .نتیجه این مرزهای نامشخص بازاریابی و واقعیت  آن است که ما دیگر مطمئن نیستیم و شاید اصلا اهمیت نمی دهیم که خط جداکننده دنیای ساختگی از واقعیت از کجا شروع می شود و کجا تمام می شود .

بازاریابان تا چه حد دنیای فرهنگ عامه و حتی ادارک مصرف کنندگان را از واقعیت شکل می دهند ؟خیلی بیشتر از آنچه که باور داریم و این تاثیر بتدریج که شرکتها روش های دیگری برای جلب توجه ما پیدا می کنند به طور اغراق آمیزی در حال افزایش است .

حتی در دستشویی هم پیام بازاریابی داریم .وقتی در سرویس بهداشتی نشسته اید یک پیام تبلیغاتی  پخش می شود .

……………………………………………………………………………………………………………………………….

توصیه می شود مقاله زیر را هم بخوانید :

مصرف کنندگان بازیگران صحنه ی بازار هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *