اخبار عمومی / گوناگون

تعریف بازاریابی معنا گرا

Meaningful Marketing

بازاریابی معناگرا

Marketing is how you let your audience know who you are and what you do. Meaningful marketing is how you convert your prospects into loyal, paying customers. No matter your industry, marketing is essential in today’s highly digital world.

بازاریابی معناگرا به این معناست که چگونه به مخاطبان خود بفهمانید که چه کسی هستید و چه می کنید. بازاریابی معنادار نحوه تبدیل مشتریان بالقوه خود به مشتریان وفادار و پولی است. صرف نظر از صنعت شما، بازاریابی در دنیای بسیار دیجیتال امروز ضروری است.

 

بازاریابی زمانی معناگرا است که:

برای مشتری نهایی معناگرا است برای بازاریاب معناگرا است برای مشتری نهایی معناگرا است وقتی بازاریابی برای مشتری نهایی معنادار باشد، به نوعی زندگی مشتری نهایی را بهتر می کند.

ما بر این باوریم که بازاریابی زمانی برای مشتری نهایی ارزشمندتر است که مبتنی بر داده ها و تجزیه و تحلیل باشد که با درک عمیقی از آنچه که خریدار را به سمت عمل سوق می دهد، باشد.

«بازاریابی معناگرا به معنای درک این است که مخاطب هدف شما انسان است. حتی اگر در پایان روز B2B است، همه ما انسان هایی هستیم که با انسان ها صحبت می کنیم. من یک عدد نیستم، من یک آمار نیستم، من یک شخص هستم."
- جسیکا کائو مدیر خدمات مشتری در Digital Pi
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *