بازاریابی و فروش

تقسیم بازار بین المللی بیکر اسپیل ووگل1 :

تقسیم بازار بین المللی بیکر اسپیل ووگل :

        1-افراد کوشا (24% کل جمعیت ) :

جوان ،افراد کوشا برنامه های زیاد و عادت های چالش برانگیزی دارند .آنها برای دستیابی به موفقیت سخت تلاش می کنند .آنها دارای زمان فشرده و استرس زیادند.آنها خانواده های جوانی دارند .خواستار جدیدترین محصولات هستند .

 

      2-افراد تحصیلکرده (20%کل جمعیت ) :

آنها سطح بالای تحصیلات و مهارت هستند .آنها به سلامت تغذه و تناسب اندام اعتقاد دارند .آنها اصرار بر کیفیت و پیشرفته ترین محصولات دارند.

3-افراد پرزور (16 %کل جمعیت ) :

زنان .آنها علاوه بر انجام وظایف زنانه خود ،شرایط سختی را تجربه کرده اند .آنها از لحاظ شرایط اقتصادی ،ورشکستگی خانوادگی،سالخوردگی و.. با مشکلاتی روبرو بودند .خیلی خوشحال نبودند .آنها بر تغذیه و محصولات راحت تاکید داشتند .

 

4-افراد سنتی (19 %کل جمعیت ) :

محافظه کار ،حاضر به پذیرش تغییر نیستند .بر شیوه های قدیمی تفکر ،غذا خوردن و گذراندن زندگی اعتقاد داشتند.در این گروه مرد رییس است .آنها نمایانگر قدیمی ترین ارزش های فرهنگ یا کشورشان بودند.

 

5-افراد متعادل(19%کل جمعیت ) :

مصرف کنندگان قدیمی بودند که بدون رد نظریات سنتی خود با ارزش های مدرن سازگار بودند .آنها محصولات و فعالیت هایی را امتحان می کردند که باعث افزایش کیفیت زندگی آنها می شد.

 

در ارتباط با مصرف کنندگان اروپایی: 36%فرانسوی ها افراد کوشا هستند

60                                           60%اسپانیایی ها افراد کوشا یا تحصیلکرده هستند .

جمعیت افراد مرفه آلمان افراد متعادل یا سنتی بودند (مورد 4و 5)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *