بازاریابی و فروش

منابع اطلاعاتی برای مشتری در بازار لباس بلغارستان

منابع اطلاعاتی برای مشتری در بازار لباس بلغارستان

—نتایج تحقیق در مورد رفتار مصرف کننده در هنگام خرید لباس در بلغارستان نشان می دهد که نیمی از مصرف کنندگان کالاها را با مشارکت دوستان یا اقوام خریداری می کنند که به عنوان مشاور و پیشنهاد دهنده عمل می کنند.

—چهل و سه درصد از پاسخ دهندگان ادعا می کنند که ترجیح می دهند خرید را به صورت انفرادی انجام دهند، بدون اینکه از کسی مشاوره بگیرند.

—تنها 6 درصد از مصرف کنندگان سؤال شده می گویند که از یک کارمند فروش برای مشاوره می خواهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *