بازاریابی و فروش

چرا رفتار مصرف کننده را مطالعه می کنیم ؟

چرا رفتار مصرف کننده را مطالعه می کنیم ؟

با شناخت رفتار مصرف کنندگان می توانیم مشابهت هایی بین مصرف کنندگان پیدا کنیم واز طریق این مشابهت ها ،مصرف کنندگان را طبقه بندی کنیم و سپس برنامه بازاریابی و استراتژی مان را بر اساس این طبقه بندی قرار دهیم .

R_S_T_P_MM_I_C

R:شناخت رفتار مصرف کنندگان

S:تقسیم بندی مصرف کنندگان

T: هدف گذاری

P:ایجاد موقعیت یابی و فرآیند بازاریابی محصول که مختص گروه مصرف کنندگان منتخب باشد

MM:آمیخته بازاریابی

I:اجرا  و پیاده سازی

C: کنترل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *