بازاریابی و فروش

معناگرایی در بازاریابی

معناگرایی در بازاریابی چیست؟

نویسنده : خدایار عبدالهی

بازاریابی معنادار رویکردی برای توسعه روابط با مشتریان از طریق درک ارزش از طریق تعاملات مرتبط است.

بازاریابی زمانی معنادار است که:

1-برای مشتری نهایی معنادار است

2-برای بازاریاب معنادار است

 

1-برای مشتری نهایی معنادار است

وقتی بازاریابی برای مشتری نهایی معنادار باشد، به نوعی زندگی مشتری نهایی را بهتر می کند. این می تواند آموزشی یا سرگرم کننده یا به نوعی مفید باشد

برای بازاریاب و سازمان معنادار است

2-جنبه دوم بازاریابی معنادار نتایجی است که در شرکت هایی که برای آنها کار می کنیم به دست می آورد. به عنوان بازاریاب، ما سخت کار می کنیم تا به تیم خود کمک کنیم و تأثیر بگذاریم. و هنگامی که ما برای آن شناخته می شویم، وقتی می دانیم که کارمان تفاوت ایجاد می کند، این معنادار است.

 

بازاریابان… می خواهند تفاوت واقعی ایجاد کنند. معنی‌دارترین بازاریابی زمانی اتفاق می‌افتد که برای ما احساس خوبی داشته باشد، زمانی که ما تأثیر می‌گذاریم و مشارکت می‌کنیم، زندگی دیگران را بهبود می‌بخشیم و در عین حال این کار را برای خودمان انجام می‌دهیم.»

– برایان کارول، بنیانگذار مارکمپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *