بازاریابی و فروش

انتخاب های استراتژیک دیپلمات تجاری در توسعه بازار

انتخاب های استراتژیک دیپلمات تجاری در توسعه بازار

 حمایت عمومی از کسب و کارهای کوچک آسانتر از حمایت از شرکتهای بزرگ است،اگرچه شرکتهای بزرگ غالباً برای کمک با ارزش تر هستند و می توانند به نمایندگان تجاری در رسیدن به اهداف ، کمک کنند .
 از آنجا که مزایای واردات همیشه به خوبی مورد استقبال قرار نمیگیرد، به طور کلی کمک به واردات باید به اتاق بازرگانی سپرده شود .
 سرمایه گذاریهای داخلی میتوانند حساسیت ها را افزایش دهند، به ویژه هنگامی که شرکتهای استراتژیک توسط خریداران خارجی تصاحب شوند .
 سرمایه گذاری خارجی میتواند باعث اتهامات مربوط به صادرات شغل شود و حتی ممکن است در بعضی از کشورها ممنوع باشد، بنابراین با دقت حرکت کنید .
 پرداخت هزینه خدمات می تواند به بخش بندی کار، افزایش کیفیت و افزایش ظرفیت کمک کند. تصمیم گیری در مورد سیاست پرداخت هزینه موضوعی است که سازمان مرکزی بایداتخاذ کند و نه نمایندگان تجاری به صورت فردی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *