بازاریابی و فروش

اهمیت شناخت ویژگی‌های مصرف‌کننده

شناخت ویژگی های مصرف کننده نقش بسیار مهمی در بسیاری از کاربردهای بازاریابی از قبیل تعریف بازار برای یک محصول و یا تصمیم گیری در مورد تکنیک های مناسب بازاریابی در مورد گروه های خاص مصرف کننده دارد داده های مربوط به مصرف کنندگان به سازمان ها کمک می کند تهدیدها و فرصت ها را برای یک نام و نشان تجاری مشخص کنند این ویژگی ها می تواند مشخصات جمعیت شناختی و جمعیت شناسی روانی می باشد.مفهوم بازاریابی بیان می کند که هدف از وجود بنگاه ها برطرف کردن نیازها است. بازاریابان فقط هنگامی قادر به تامین این نیازها خواهند بود که افراد یا سازمان هایی را از محصولات یا خدمات ان ها استفاده بشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *