به معنای آن است که یک محصول خاص یا علامت تجاری را فقط برای گروه های خاص از مصرف کنندگان مطرح کنیم نه برای همه ولو اینکه معنای این امر آن باشد که افراد دیگری که به این بازار تعلق ندارند جذب ان محصول نشوند. به تدریج که جامعه ما از فرهنگ جمعی که در آن تعداد زیادی از مصرف کنندگان ترجیحات یکسان دارند به سمت یک فرهنگ متنوع تکامل می یابد که در آن ما تقریبا گزینه های بی نهایتی در اختیار داریم، این مطلب اهمیت بیشتری پیدا می کند که بخش های متمایز بازار را از هم تفکیک کنیم و پیام ها و محصولات خاص برای ان گروه ها ارائه کنیم.
راهبرد بخش بندی بازار
۲۴
مرداد