بازاریابی و فروش

آیا بازاریابان وعده معجزه می دهند؟

تبلیغاتچی ها آنقدر اطلاعات درباره مردم ندارند که بتوانند دیدگاه های آنها  را دستکاری کنند. در نظر بگیرید که نرخ شکست محصولات جدید بین 40%و 80% است، گرچه مردم فکر می کنند که تبلیغاتچی ها منبع بی نهایتی برای ترفندهای جادویی و تکنیکهای علمی به منظور دستکاری فکر آن ها دارند ولی در واقع این صنعت زمانی موفق است که تلاش کند محصولات خوب را بفروشد و اگر تلاش کند محصولات ضعیف را به فروش برساند با شکست روبرو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *