بازاریابی و فروش

اخلاق بازاریابی و سیاست عمومی

اخلاق بازرگانی قواعد رفتاری است که راهنمای عمل ما در بازار است. استانداردهایی که اکثر افراد در یک فرهنگ درست و غلط و خوب و بد را بر اساس آنها می سنجند. این ارزش های جهانی شامل صداقت، اعتمادپذیری، انصاف، احترام، عدالت، درستی و … هستند. این ارزشهای جهانی شامل اعتماد پذیری، صداقت، انصاف، احترام، عدالت، درستی، توجه به دیگران، مسئولیت پذیری و وفاداری هستند. کسب و کار اخلاقی یعنی کسب و کار خوب. مهمترین معیار هنگام اظهار نظر درباره شرکتهای بزرگ مسئولیت پذیری اجتماعی در عرصه هایی مانند روش های کار، اخلاق کسب و کار و مسائل زیست محیطی است. مرف کنندگان درباره محولات شرکت هایی که از نظر آنها رفتار اخلاقی د ارند، نظر بهتری دارند. از آنجا که هر فرهنگی مجموعه ی ارزش های مختص خود دارد، شرکت های مختلف دنیا رفتاری بازرگانی اخلاقی را کاملا به صورت متفاونی تعریف می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *