بازاریابی و فروش

ادراک

احساس به پاسخ فوری گیرنده های حسی ما (چشم ها، گوشها، بینی، دهان، انگشتان) به محرک های خارجی مانند نور، رنگ، صدا، بو، و بافت و ترکیب اشاره میکند.

ادراک فرایندی است که از طریق آن افراد این احساس ها را انتخاب، سازماندهی و تفسیر میکنند.

بازاریابی حسی: به خدمت گرفتن ادراک برای مزیت رقابتی

در عصر جدید بازاریابی حسی، که در آن شرکت ها توجه بیشتری به حواس بر تجربه ی ما از محصولات دارند. آنها از هتلداران تا خودروسازان و آبجوسازان، متوجه هستند که حواس ما به ما کمک می کنند که تصمیم بگیریم از چه محصولاتی خوشمان می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *