بازاریابی و فروش

کاربرد تداعی های شرطی شده ی محصولات در بازاریابی

  • غالباً تبلیغات کنندگان یک محصول را بایک محرک مثبت همراه کنند تا یک تداعی مفید ایجاد شود. جنبه های مختلف یک پیام بازاریابی مانند موسیقی، طنز و یا تصاویر ممکن است بر شرطی سازی تاثیر بگذارند.
  • ترتیب بروز محرک شرطی شده و تحریک شرطی نشده نیز بر احتمال بروز یادگیری تاثیر دارد.به طور کلی بازاریاب باید محرک شرطی شده را قبل از محرک شرطی نشده ارائه کند.
  • به خاطر بروز خاموشی راهبرد شرطی سازی کلاسیک ممکن است برای محصولاتی که مصرف کنندگان غالبا به آنها برخورد دارند، زیاد موثر نباشد چون هیچ تضمینی وجود ندارد که محرک شرطی با آن همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *