بیشتر افراد بین خویشتن واقعی و خود آرمانی شکافی را مشاهده می کنند ولی در برخی از مصرف کنندگان این شکاف بسیار بزرگ است این افراد اهداف بسیار خوبی برای ارتباطات بازاریابی هستند که از جذابیت های تخیلی استفاده می کنند. خیال پردازی یا خیال پروری یک انتقال عمدی در هوشیاری است که گاه برای جبران فقدان محرک خارجی و یا برای فرار از مشکلات دنیای واقعی انجام می شود. بسیاری از محصولات و خدمات به این جهت موفقیت آمیز هستند که برای خیالپردازی مصرف کنندگان خوشایند هستند
خیالپردازی پرکردن شکاف بین خویشتن ها
۲۹
مرداد