بازاریابی و فروش

دوره آموزش برنامه بازاریابی (MARKETING PLAN) و برنامه فروش(SALES PLAN)

دوره آموزش برنامه بازاریابی (MARKETING PLAN) و برنامه فروش(SALES PLAN)
(تدریس اندازه بازار .سهم بازار .بودجه بازاریابی .برنامه بازاریابی.برنامه فروش)
مدرس : خدایار عبداللهی
نویسنده 7 کتاب بازاریابی
سابقه اجرایی در 5 صنعت کشور
و نویسنده صدها مقاله بازاریابی و فروش در روزنامه دنیای اقتصاد و همشهری و مجله آسیا نیوز و..
……………………………………………………………………………………………….
آموزش شامل :
1- نحوه تهیه اندازه بازار
2-نحوه تهیه سهم بازار
3-نحوه تهیه بودجه بازاریابی
4-نحوه تهیه برنامه فروش
5-نحوه تهیه برنامه بازاریابی (مارکتینگ پلن )محصولات و شرکت
شامل :
1-نوشتن وضعیت اجرایی شرکت
2-نوشتن چشم انداز
3-نوشتن بیانیه ماموریت
4-نوشتن عوامل کلیدی موفقیت هر صنعت
5-تهیه جدول swot
6-تهیه ماتریس ife
7-تهیه ماتریس efe
8-تهیه ماتریس تدوین استراتژی
9-7p
10-تهیه ماتریس آنسوف
11-تهیه ماتریس BCG
12-تهیه ماتریس رقابت CPM
13-نوشتن اهداف کمی و کیفی کلان
14-نوشتن اهداف کمی و کیفی کوتاه مدت
15-تهیه ACTION PLAN
16-تهیه بودجه بازاریابی
…………………………………………………………………….
دوره در 2 روز
هر روز 3 ساعت
مبلغ: 2 میلیون تومان
پنجشنبه و جمعه هر هفته
مکان برگزاری :میدان انقلاب ،خیابان نصرت غربی
……………………………………………………………………………………………………………..
بعد از پایان دوره براحتی می توانید اندازه بازار،سهم بازار،بودجه بازاریابی و برنامه بازاریابی برا شرکت یا محصول خود بنویسید و فروش خودرا افزایش دهید
…………………..
شماره تماس :09125306539-09022502595

#آموزششامل

#نحوه_تهیه_اندازه_بازار

#نحوه_تهیه_سهم_بازار

#نحوه_تهیه_بودجه_بازاریابی

#نحوه_تهیه_برنامه_فروش

#نحوه_تهیه_برنامه_بازاریابی

#مارکتینگ_پلن_محصولات_و_شرکت

#مدرس_دکتر_خدایار_عبداللهی

#نویسنده_هفت_کتاب_بازاریابی

#سابقه_اجرایی_در_پنج_صنعت_کشور

7 نظر در “دوره آموزش برنامه بازاریابی (MARKETING PLAN) و برنامه فروش(SALES PLAN)

  1. علی شایسته گفت:

    دوره بازاریابی استاد عبداللهی، کلید طلایی رشد فروش من بود! با دانش عمیق و کاربردی که ایشان در این دوره ارائه دادند، توانستم اندازه بازار و سهم بازار را دقیق محاسبه کنم و با بودجه‌بندی اصولی، فروش شرکت را به طور چشمگیری افزایش دهم. بی‌نهایت سپاسگزارم!”

  2. رمضانی مدیر بازاریابی گفت:

    تسلطاستاد عبداللهی در حوزه بازاریابی، مرا شگفت‌زده کرد. با شرکت در این دوره دو روزه، توانستم صفر تا صد تدوین یک برنامه بازاریابی جامع و کاربردی را بیاموزم و با اطمینان، استراتژی‌های بازاریابی شرکت را تدوین کنم.

  3. اصغری مدیر توسعه بازار کالی گفت:

    ه عنوان کسی که سال‌ها در حوزه فروش فعالیت داشته‌ام، باید بگویم که این دوره، دیدگاه من را نسبت به بازاریابی تغییر داد. استاد عبداللهی با بیانی شیوا و مثال‌های ملموس، مفاهیم پیچیده بازاریابی را به سادگی آموزش دادند و من توانستم با استفاده از ابزارهای ارائه شده، برنامه فروش موثری برای شرکت تدوین کنم.”

  4. کاشانی گفت:

    من به تمام کسانی که به دنبال ارتقای سطح دانش و مهارت خود در زمینه بازاریابی هستند، شرکت در این دوره را پیشنهاد می‌کنم. استاد عبداللهی با ارائه مطالب به‌روز و کاربردی، به شما کمک می‌کنند تا در دنیای پویای بازاریابی، همواره یک قدم جلوتر باشید

  5. حسنی گفت:

    به لطف دوره بازاریابی استاد عبداللهی، توانستم بودجه بازاریابی شرکت را تدوین کنم و با اجرای استراتژی‌های ارائه شده، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را به طور چشمگیری افزایش دهم.”

  6. داوود نژاد صاحب سب و کار گفت:

    من در چندین دوره بازاریابی شرکت کرده‌ام، اما هیچکدام به جامعیت و کاربردی بودن دوره استاد عبداللهی نبود. ایشان با تسلط کامل بر مباحث و ارائه مثال‌های واقعی، به من کمک کردند تا برنامه بازاریابی موثری برای محصول جدید شرکت تدوین کنم

  7. ناظمی گفت:

    با شرکت در دوره بازاریابی استاد عبداللهی، من به این باور رسیدم که بازاریابی، یک علم است و با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های ارائه شده در این دوره، می‌توان به نتایج خوبی در کسب و کار رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *