بازاریابی و فروش

برنامه های بازاریابی به شناسایی و رسیدن به بازار هدف شما کمک می کند دلیل بعدی که ایجاد یک برنامه بازاریابی بسیار مهم است این است که به شما کمک می کند تا بازار هدف خود را شناسایی کرده و به آن برسید، بنابراین می توانید درک کنید که چگونه به بهترین شکل نیازهای آنها را برآورده کنید. هنگامی که متوجه شدید بازار هدف شما چه کسی است، می توانید تعیین کنید که آنها به چه چیزی به خوبی پاسخ می دهند، به چه چیزی نیاز دارند و چگونه می توانند به آنها دست یابند. برنامه های بازاریابی همچنین رقبا و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی می کند. کسب‌وکارها می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند تا برند و خدمات خود را بهتر یا متفاوت از رقبا قرار دهند، بنابراین پیشنهادات آنها از بقیه متمایز است. زمانی که بازار هدف مشخص شد، کسب‌وکارها قادر خواهند بود استراتژی‌ای ایجاد کنند که به مخاطبان هدف برسد، از جمله پیام‌ها، کانال‌ها و ابزارهایی که استفاده می‌شود. مخاطبان مختلف به پیام‌ها و کانال‌های تحویل مختلف به خوبی پاسخ می‌دهند، به‌عنوان مثال، یک مخاطب هدف از زنان 20 تا 30 ساله به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به خوبی پاسخ می‌دهند، اما مخاطبان هدف افراد در خانه‌های سالمندان به کانال‌های متفاوتی مانند فیزیکی نیاز دارند. تراکت برای رساندن پیام برخی از نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی ممکن است شامل تبلیغات، بهینه‌سازی موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، نظرسنجی‌ها، بازاریابی رویداد، ویدئو، ایمیل مستقیم و بازاریابی ایمیلی باشد. هنگامی که یک کسب و کار بداند بازار هدفش به چه چیزی پاسخ می دهد، می تواند آنها را به روشی هوشمندانه تر هدف قرار دهد. این در نهایت باعث کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش شانس تبدیل سرنخ ها به فروش می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *