توضیحات وبینار
گوگل ترندز (Google Trends) یکی از بهترین ابزارهای حال حاضر «تحقیقات بازاریابی در اینترنت» است. محدود کردن این ابزار قدرتمند گوگل به جستجو و مقایسههای ساده با هدف بهینهسازی نتایج (SEO) یا یافتن کلیدواژهای برای تمرکز، حداقل امکانی است که این برنامه در اختیار شما قرار خواهد داد اگرچه ماهیت این برنامه همواره به سمت دادههای مبتنی بر رفتار در حال تغییر است. جمعآوری اطلاعاتی پیرامون یک بازار اصلیترین هدف تحقیقات بازاریابی است. اگر بازار هدف خودتان را از قبل مشخص کرده یا فعالیت خود را در آن آغاز کردید اما نیاز به تمرکز بیشتر به یک گوشه پربازده دارید، ابزار Google Trends در نقش یک راهنمای «تحقیقات بازار در اینترنت» به کمک شما خواهد آمد.
ما در این وبینار به شما نحوه کار با گوگل ترند جهت تحقیقات بازار و تهیه مارکتینگ پلن خواهیم پرداخت .
و همچنین به آموزش نحوه تهیه مارکتینگ پلن خواهیم پرداخت .
سرفصلهای وبینار
-
معرفی روشهای تحقیقات بازار
-
معرفی google trend و روش کار با آن
-
تهیه اندازه بازار محصولات و خدمات
-
ممیزی بازاریابی
-
تعریف ماموریت و چشم اندازها و ارزش ها
-
تهیه جدول SWOT-IFE-EFE-CPM
-
تعیین استراتژی ها (استراتژی تهاجمی .استراتژی تدافعی و…)
-
تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
-
تهیه Action Plan
-
روشهای تهیه بودجه بازاریابی
جهت دریافت ویدئو آموزش به لینک زیر مراجعه کنید :https://eseminar.tv/webinar/%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-Google-Trends-2