توضیحات وبینار
در تحقیقی که در یکی از سایتهای ایرانی با موضوع اینکه چرا کسب و کارهای ایرانی با کاهش فروش مواجهند، انجام شد، مشخص شد که مهمترین دلیل آن نداشتن برنامه مناسب بازاریابی است.
در این وبینار تهیه اندازه بازار محصولات و خدمات، ممیزی بازاریابی، تعریف ماموریت و چشم اندازها و ارزش ها و مطالبی که در سرفصل های وبینار نوشته شده اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
مطالب گفته شده در این وبینار بروز بوده و تحولات برنامه بازاریابی تا سال 1410 را نشان خواهد داد .
مخاطبان وبینار:
- مدیران و صاحبان کسب و کارها و کارآفرینها
- مدیران و صاحبان استارتاپها
- دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی
برای دریافت زمانبندی وبینارهای آموزشی ، دکتر خدایار عبدالهی را در کلاب هاوس فالوو کنید .
سرفصلهای وبینار
- تهیه اندازه بازار محصولات و خدمات
- ممیزی بازاریابی
- تعریف ماموریت و چشم اندازها و ارزش ها
- تهیه جدول SWOT-IFE-EFE-CPM
- تعیین استراتژی ها (استراتژی تهاجمی .استراتژی تدافعی و…)
- تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
- تهیه Action Plan
- روشهای تهیه بودجه بازاریابی
نکته: به خریداران ویدئو این وبینار 20 برنامه بازاریابی ( Marketing Plan) ایمیل خواهد شد.
جهت دریاف ویدئو ویبنار به لینک زیر مراجعه کنید :
https://eseminar.tv/webinar/%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
69r4h1
6orers