بهترین پیج لینکدین جهت تبلیغ کسب و کار ،محصولات و خدمات
دکتر خدایار عبدالهی 30 هزار فالوور دارد و در صفحه لینکدین خود درباره دیجیتال مارکتینگ، شبکههای اجتماعی و لینکدین مارکتینگ ،بازاریابی و فروش صحبت میکند. تولید محتوای منظم و تحلیلی، ویدیوهای آموزشی و تعاملی و پستهای تبلیغاتی از کسبوکارهای مطرح از ویژگیهای صفحه لینکدین دکتر خدایار عبدالهی است.
خدایار عبدالهی همچنین دکترای بازرگانی گرایش بازاریابی دارد برگزار کننده دوره های متعد بازاریابی و فروش است .
. دکتر خدایار عبدالهی نویسنده کتاب های بازاریابی و فروش متعدد بنام های
1-چگونه بودجه بازاریابی تهیه کنیم ؟
2-کتاب تقسیم بازار مصرف کنندگان بین الملل
3-پارادوکس قابلیت های برنامه ریی بازاریابی
4-بازاریابی و فروش نرم افزار
5- تحقیقات بازار دارو
6-حسابداری خرید و فروش در صنعت دارو
است و نویسنده مقالات متعدد بازاریابی و فروش در روزنامه دنیای اقتصاد ،آسیا نیوز ،همشهری ،دیدار نیوز است .
که از مقالات ایشان می توان به :
1-برنامه ریزی بازاریابی و بودجه بندی سالیانه(روزنامه دنیای اقتصاد
2-استفاده از تحلیل شخصیت DISC برای بازاریابی و فروش (روزنامه دنیای اقتصاد )
3-میانگین بودجه هزینه بازاریابی چقدر است؟ (ماهنامه بین المللی اقتصاد آسیا )
4-بازاریابی سوپرمارکتهای زنجیرهای مواد غذایی(مورد کاوی فروشگاههای زنجیره ای safe way )
5-برنامه بازاریابی برای سوپرمارکتهای موادغذایی(اقتصاد آنلاین )
6-تهیه برنامه بازاریابی با بودجه صفر(روزنامه دنیای اقتصاد )
7- ممیزی بازاریابی چگونه انجام می شود؟( روزنامه دنیای اقتصاد )
8-بهای تمام شده استراتژیک شرکت داروسازی بایرن آلمان (روزنامه آسیا)
9-زندگی جدید عشایری؛ ون لایف(دیدار نیوز)
10- تهیه برنامه بازاریابی با بودجه صفر(دنیای اقتصاد)
و…. اشاره کرد .
فلورهای ایشان در لینکدین به 2 بخش تقسیم می شود :
- از صاحبان کسب و کارها هستند که ایشان ا دنبال می کنند و پیج ایشان بهترین محل برای تبلیغات B2Bاست .
- مطالب آموزشی که هرروز ایشان در پیج خود در لینکدین می گذارد مخاطبان زیادی دارد وافراد مختلفی ایشان را دنبال می کنند و این پیج بهترین محل برای تبلیغات B2C نیز است .
دکتر خدایار عبدالهی سابقه فعالیت اجرایی در 5 صنعت کشور را دارد . پستهای آقای عبدالهی بیشتر در خصوص دیجیتال مارکتینگ و کپیرایتینگ و بازاریابی و فروش هستند و به اکثر موضوعات نگاه تحلیلی دارند و تعامل خوبی با مخاطبان دارد .
مهارت های او شامل تهیه اندازه بازار،تهیه سهم بازار،تهیه برنامه بازاریابی ،تهیه بودجه بازاریابی ، تهیه برنامه فروش ،دیجیتال مارکتینگ است و دوره های آموزشی متعدد نیز برای علاقمندان در این زمینه ها برگزار می کند .
برای تبلیغ در شبکه اجتماعی لینکدین بهتر است به فردی تبلیغ بدهیم که خود متخصص بازاریابی و فروش باشد که بازخورد بهتری داشته باشد .پیج دکتر خدایار عبدالهی یکی از بهترین ها جهت تبلیغ شرکت ،برند ، محصول و خدمات خود در شبکه اجتماعی لینکدین است .
لینکدین یک شبکه اجتماعی متفاوت است و حدود 5 میلیون ایرانیدر آن عضو هستند که از این پلتفرم برای اشتراک گذاری انواع مطالب فردی و کاری و همچنین آشنایی با موقعیت های شغلی و کاری استفاده می کنند.
بسیاری از کسب و کارهای ایرانی در لینکدین فعال هستند زیرا این بستر برای استخدام افراد،افزایش فروش سازمانی ،بهبود برند خود استفاده می کنند .اگر می خواهید محصولات و خدمات خودرا به دیگر سازمان ها معرفی کنید ،تبلیغات دراین شبکه اجتماعی محبوب را جدی بگیرید .
I do trust all the ideas youve presented in your post They are really convincing and will definitely work Nonetheless the posts are too short for newbies May just you please lengthen them a bit from next time Thank you for the post