G-MSNNPDPBSZ
Tiambourse@gmail.com
09022502595
تابلو بورس
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
    • گزارشات
    • تحلیل تکنیکال
  • نمای بازار
  • نقشه بازار
  • تابلو بورس
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
جستجو
ورود / ثبت نام
ورودایجاد یک حساب کاربری

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

0 مورد ۰ تومان
منو
0 مورد ۰ تومان
ورود / ثبت نام
ورودایجاد یک حساب کاربری

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

برای بزرگنمایی کلیک کنید
خانه بدون دسته‌بندی خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور
کتاب مذاکره تجارت بین المللی: راهنمای مرجع مذاکره کننده به 50 کشور در سراسر جهان (زبان اصلی انگلیسی ) ۱۹۰۰۰۰ تومان
بازگشت به محصولات
مقاله : آرژانتینی ها در مذاکرات تجاری چگونه مذاکره می کنند ؟ ۲۵۰۰۰ تومان

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور

۵۰۰۰ تومان

دسته: بدون دسته‌بندی
اشتراک گذاری:
  • توضیحات
  • نظرات (0)
توضیحات

فايل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور،حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی در 70 صفحه است که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول ارزشمند را دانلود نمایید. این کتاب یکی از منابع بااهمیت رشته بازاریابی و معرفی شده جهت آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بازاریابی، به شمار می رود.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور

فهرست عناوین کتاب

اول: بازاریابی بین المللی

دوم: محیط اقتصادی

سوم: محیط اقتصادی، جهانی شدن و اقتصاد ایران

چهارم: نقش محیط فرهنگی در بازاریابی بین الملل

پنجم: محیط سیاسی- حقوقی

ششم: راهبردهای ورود به بازارهای خارجی

هفتم: تحقیقات بازاریابی بین الملل

هشتم: سازماندهی در بازاریابی بین المللی

نهم: راهبرد محصول در بازارهای بین المللی

دهم: قیمت گذاری در بازارهای بین المللی

یازدهم: راهبرد ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی بین المللی

دوازدهم: توزیع در بازارهای بین المللی

 

 

……………………………………………….

بخش هایی از کتاب

فصل اول بازاریابی بین المللی

بازاریابی بین المللی در سالهای گذشته اهمیت بسزایی برای شرکتها و سازمانها در سرتاسر جهان پیدا کرده است مهارت و دانش بازاریابی در سالهای اخیر آنچنان اهمیت پیدا کرده است که آن را به عنوان یکی از اجزا مهم بقای سازمانها و حتی کشورها می توان به شمار آورد و اهمیت بازاریابی بصورت فزاینده ای در حال افزایش است.

بازاریابی چیست

انجمن بازاریابی امریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است (بازاریابی فرایند برنامه ریزی و تحقق یک ایده ، قیمت گذاری ، تبلیغات و توزیع کالا ، خدمت و یا عقاید و اندیشه هاست به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضا شود). یک بازاریاب در بازار داخلی باید بتواند با تغییر ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیر قابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد.

بازاریابی بین المللی

چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد.به عبارت دیگر شناخت بازار هدف ، طراحی و ایجاد کالا یا خدمت ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهند.بازاریابی بین المللی عبارت است از اجرای یک و یا چند مورد از فعالیت های بازاریابی از این سو به آن سوی مرزهای ملی یک کشور.

در پیچیده ترین وجه بازاریابی بین المللی عبارت از برنامه ریزی و اجرای تمام فعالیت های بازاریابی در بسیاری از کشورهاست.مانند شرکت فورد با درآمد جهانی بالغ بر ۷۵ میلیارد دلار که در ۱۲۰ کشور مختلف فعالیت می کند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب آیین دادرسی کیفری 2 پیام نور” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور” لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

گزارش تغییرات روزانه شاخص بورس از سال 1388 تا 14000631

بدون دسته‌بندی
۱۹۹۰۰ تومان
گزارش تغییرات روزانه شاخص بورس از سال 1388 تا 31 06 1400
افزودن به سبد خرید

پاورپوینت آموزش گراندد تئوری Grounded Theory

بدون دسته‌بندی
۹۹۰۰۰ تومان
گراندد تئوری Grounded Theory یا نظریه داده بنیاد یک روش تحقیق کیفی است که برای نظریه‌پردازی پیرامون پدیده مورد مطالعه
افزودن به سبد خرید

فایل خام صورت های مالی نمونه جدید قبل از سال 1398

بدون دسته‌بندی
۹۹۰۰ تومان
فایل خام صورت های مالی نمونه قدیم قبل از سال 1398
افزودن به سبد خرید

فایل محاسبه سود مرکب بورس

بدون دسته‌بندی
۴۹۰۰ تومان
فایل محاسبه سود مرکب بورس
افزودن به سبد خرید

اصل مقاله +ترجمه مقاله +پاورپوینت جهت ارایه : رفتار مصرف کننده سال 2019 الزویر

بدون دسته‌بندی
۵۰۰۰۰ تومان
عنوان مقاله به انگلیسی : Consumer behaviour and disposition decisions: The why and how of smartphone disposition عنوان مقاله به
افزودن به سبد خرید

آموزش تحلیل بورس ،ارز دیجیتال ،طلا

بدون دسته‌بندی
امتیاز 1.00 از 5
۹۹۰۰۰ تومان

آموزش مقدماتی  + تحلیل تکنیکال +تکنیکال پیشرفته

(1000دقیقه فیلم آموزشی +6 کتاب PDF) ............................................................
Омӯзиши таҳлили саҳмияҳо, асъори рақамӣ, тилло
29 000 томан

Омӯзиши асосӣ + таҳлили техникӣ + техникӣ пешрафта

(1000 дақиқа видеои таълимӣ + 6 китоби PDF)
افزودن به سبد خرید

پاورپوینت حسابداری خرید و فروش در صنعت دارو

بدون دسته‌بندی
۴۹۹۰۰ تومان
واحد حسابداری خرید و فروش از مهمترین بخش های هر سازمان است  که وظیفه محاسبه و نظارت بر جریان پول
افزودن به سبد خرید

اکسل محاسبه درصد تغییر قیمت سهم بعد از افزایش سرمایه

بدون دسته‌بندی
۴۹۰۰ تومان
اکسل محاسبه درصد تغییر قیمت سهم بعد از افزایش سرمایه
افزودن به سبد خرید

تیام بورس

تیام بورس یک گروه حرفه ای تحقیقات بازار بورس است. اعضای این تیم تحلیلگران حرفه ای با مدرک رسمی تحلیل بورس، متخصصان تحقیقات بازار دارای مدرک دکترا در رشته بازاریابی هستند. اگر افرادی را می شناسید که به خدمات  تیام بورس نیاز دارند، همین امروز آنها را به تیام بورس دعوت کنید.

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09022502595
  • ایمیل: Tiambourse@gmail.com
  • تلگرام

دسترسی سریع

  • خانه
  • محصولات
  • نمای بازار
  • تماس با ما

خبرنامه تیام بورس

جهت اطلاع از آخرین گزارشات سایت، ایمیل خود را وارد کنید

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت تیام بورس محفوظ است. طراحی توسط دانا سایت
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
    • گزارشات
    • تحلیل تکنیکال
  • نمای بازار
  • نقشه بازار
  • تابلو بورس
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
سبد خرید
بستن

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور

۵۰۰۰ تومان