بازاریابی و فروش

چرا کارشناسان بازاریابی نباید مثل حسابدارها و مهندسان، نرم‌افزار اختصاصی خودشان را داشته باشند؟

چرا کارشناسان بازاریابی نباید مثل حسابدارها و مهندسان، نرم‌افزار اختصاصی خودشان را داشته باشند؟

حسابداران را دیده‌اید؟ هر کدام یک نرم‌افزار حسابداری روی لپ‌تاپ شخصی خود دارند و با آن دنیای اعداد و ارقام را زیر و رو می‌کنند. مهندسان هم همین‌طور، نرم‌افزارهای تخصصی‌شان همیشه همراهشان است. اما وقتی به کارشناسان بازاریابی و فروش می‌رسد، اغلب دست روی دست می‌گذارند و منتظر می‌مانند تا شرکت نرم‌افزار بخرد!
متاسفانه این طرز فکر به ضرر خودتان است. در دنیای امروز، نداشتن ابزار مناسب یعنی عقب ماندن از رقبا. وقتی شما با یک نرم‌افزار بازاریابی حرفه‌ای کار نمی‌کنید، کم‌کم از یک متخصص بازاریابی به یک کارشناس معمولی و حتی یک ویزیتور ساده تبدیل می‌شوید. در حالی که همان ویزیتور، اگر یک نرم‌افزار بازاریابی روی لپ‌تاپش داشته باشد، می‌تواند با تحلیل داده‌ها و ارائه استراتژی‌های هوشمندانه، به یک مدیر بازاریابی موفق تبدیل شود.
خبر خوب این است که دیگر لازم نیست منتظر شرکت بمانید! نرم‌افزار بازاریابی گسترشگر با قابلیت‌های بی‌نظیرش، شامل:
تهیه برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
تهیه اندازه بازار محصولات و خدمات
تهیه بودجه بازاریابی
تهیه پیش‌بینی فروش
تهیه گزارشات Market Segmentation
همه این امکانات فقط با 500 هزار تومان در دسترس شماست! این مبلغ حتی کمتر از نصف هزینه یک پیتزا در ماه است، اما تاثیر آن می‌تواند زندگی حرفه‌ای شما را متحول کند.
با گسترشگر، هر روز بازاریابی و بازار را تحلیل کنید، مهارت‌های خود را ارتقا دهید و به یک متخصص بازاریابی تبدیل شوید. آن وقت است که نگاه‌ها به شما تغییر می‌کند، فرصت‌های شغلی بهتری پیدا می‌کنید، درآمدتان افزایش می‌یابد و شهرت‌تان بیشتر می‌شود.
همین حالا به سایت www.gostareshgar.com مراجعه کنید یا به شماره واتساپ 09022502595 پیام دهید و آینده شغلی خود را متحول کنید!

#بازاریابی #فروش #مارکتینگ #کسب_و_کار #موفقیت #تبلیغات #برندینگ #استراتژی_بازاریابی #فروش_آنلاین #دیجیتال_مارکتینگ #بازاریابی_محتوا #شبکه_های_اجتماعی #اینستاگرام_مارکتینگ #تولید_محتوا #تجارت #کارآفرینی #هدف #برنامه_ریزی #مشاوره_بازاریابی #تحلیل_بازار #رقابت #مشتری #خدمات_مشتریان #ارتباطات #تبلیغات_خلاقانه #فروش_موفق #بازاریابی_اجتماعی #بازاریابی_فروش #بازاریابی_دیجیتال #بازاریابی_اینترنتی #فروش_بیشتر #افزایش_فروش #توسعه_کسب_و_کار #رشد_کسب_و_کار #مدیریت_بازاریابی #مدیریت_فروش #بازار #کالای_ایرانی #تولید_ملی #حمایت_از_کالای_ایرانی #فروشگاه_آنلاین #فروشگاه_اینترنتی #خرید_آنلاین #خرید_اینترنتی #فروش_ویژه #تخفیف #مسابقه #جایزه #هدایا #ایده_های_خلاقانه #خلاقیت #بازاریابی_خلاق #فروش_خلاقانه #مشتری_مداری #رضایت_مشتری #ارزش_آفرینی #نوآوری #تکنولوژی #فناوری #آینده_بازاریابی #تغییرات_بازار #بازاریابی_مدرن #بازاریابی_سنتی #هوش_تجاری #هوش_مصنوعی #تحلیل_داده #داده_کاوی #بازاریابی_داده_محور #تصمیم_گیری #تصمیم_گیری_در_بازاریابی #استراتژی #برنامه_بازاریابی #هدف_گذاری #رسانه_اجتماعی #رسانه_های_اجتماعی #شبکه_سازی #همکاری #همکاری_در_فروش #فروش_B2B #فروش_B2C #بازاریابی_B2B #بازاریابی_B2C #بازاریابی_داخلی #بازاریابی_خارجی #بازاریابی_بین_المللی #صادرات #واردات #تجارت_الکترونیک #وب_سایت #بهینه_سازی_سایت #سئو #سئو_سایت #بازاریابی_موتورهای_جستجو #بازاریابی_موبایلی #بازاریابی_پیامکی #بازاریابی_ایمیلی #بازاریابی_ویدئویی #بازاریابی_چریکی #بازاریابی_حسی #بازاریابی_تجربی #بازاریابی_رایگان #بازاریابی_ارزان #بازاریابی_مقرون_به_صرفه #بازاریابی_محتوایی #بازاریابی_درونگرا #بازاریابی_برونگرا #بازاریابی_شبکه_ای #بازاریابی_ویروسی #بازاریابی_دهان_به_دهان #بازاریابی_شخصی #بازاریابی_رابطه_مند #CRM #مدیریت_ارتباط_با_مشتری

#گسترشگر #نرم_افزار_بازاریابی #نرم_افزار_فروش #نرم_افزار_کسب_و_کار #ابزار_بازاریابی #ابزار_فروش #برنامه_بازاریابی #برنامه_فروش #اندازه_بازار #بودجه_بازاریابی #پیش_بینی_فروش #گزارش_بازار #تقسیم_بندی_بازار #تحلیل_بازار #بازاریابی_ایرانی #فروش_ایرانی #کسب_و_کار_ایرانی #متخصص_بازاریابی #کارشناس_بازاریابی #مدیر_بازاریابی #مشاور_بازاریابی #تحلیلگر_بازار #کارشناس_فروش #مدیر_فروش #مشاور_فروش #ویزیتور #ارتقا_شغلی #افزایش_درآمد #شهرت #موفقیت_شغلی #آینده_شغلی #ابزار_موفقیت #راهکار_بازاریابی #راهکار_فروش #راهکار_کسب_و_کار #رشد_فردی #توسعه_فردی #مهارت_بازاریابی #مهارت_فروش #دانش_بازاریابی #دانش_فروش #آموزش_بازاریابی #آموزش_فروش #یادگیری #پیشرفت #بهبود #بهبود_عملکرد #بهبود_فروش #افزایش_بهره_وری #بهره_وری #سرمایه_گذاری #سرمایه_گذاری_روی_خود #ارزش #خرید_نرم_افزار #دانلود_نرم_افزار #نصب_نرم_افزار #استفاده_از_نرم_افزار #آموزش_نرم_افزار #کار_با_نرم_افزار #بازاریابی_با_نرم_افزار #فروش_با_نرم_افزار #تحلیل_با_نرم_افزار #گزارش_گیری_با_نرم_افزار #بهترین_نرم_افزار #نرم_افزار_کاربردی #نرم_افزار_تخصصی #ابزار_تخصصی #راهکار_تخصصی #برنامه_تخصصی #مشاوره_تخصصی #تحلیل_تخصصی #گزارش_تخصصی #بازاریابی_موفق #فروش_موفق #کسب_و_کار_موفق #تجارت_موفق #رشد_موفق #پیشرفت_موفق #موفقیت_مالی #درآمد_بالا #سود #سودآوری #بهره_وری_بالا #ارزش_بالا #کیفیت #تضمین #پشتیبانی #خدمات_پس_از_فروش

#کارشناس_بازاریابی #متخصص_بازاریابی #مدیر_بازاریابی #بازاریاب #فروشنده #ویزیتور #مسئول_فروش #کارشناس_فروش #متخصص_فروش #مدیر_فروش #فروشندگی #بازاریابی_فروش #فروش_و_بازاریابی #بازاریابی_و_فروش #تیم_فروش #تیم_بازاریابی #همکار_فروش #همکار_بازاریابی #فرصت_شغلی #استخدام #کار #شغل #کاریابی #آگهی_استخدام #رزومه #مصاحبه #مهارت #توانایی #تجربه #دانش #آموزش #یادگیری #پیشرفت #ارتقا #موفقیت #انگیزه #هدف #برنامه_ریزی #تلاش #پشتکار #پیروزی #رقابت #همکاری #شبکه_سازی #ارتباطات #روابط_عمومی #مذاکره #تاثیرگذاری #رهبری #مدیریت #سازمان #شرکت #کسب_و_کار #تجارت #صنعت #بازار #اقتصاد #پول #درآمد #ثروت #آینده #رویا #آرزو #تغییر #تحول #بهبود #بهبود_فردی #رشد_فردی #توسعه_فردی #خودسازی #اعتماد_به_نفس #عزت_نفس #مثبت_اندیشی #خوشبختی #زندگی #سلامتی #شادی #آرامش #معنویت #فرهنگ #هنر #ادبیات #موسیقی #فیلم #کتاب #دانش #علم #فناوری #تکنولوژی #اطلاعات #اخبار #رویدادها #مقاله‌ها #تحلیل‌ها #گزارش‌ها #نظرسنجی‌ها #مصاحبه‌ها #ویدئوها #عکس‌ها #تصاویر #اینفوگرافیک‌ها #پادکست‌ها #وبینارها #سمینارها #همایش‌ها #نمایشگاه‌ها #جشنواره‌ها #مسابقات #جوایز #هدایا #تخفیف‌ها #فروش_ویژه #فرصت_ویژه #پیشنهاد_ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *