اخبار

از بین درخت های رنگی زیر یکی را انتخاب کنید.(تست روانشناسی)

کدام درخت را انتخاب کردید؟

 Aمن درخت بلوط نارنجی رنگ را انتخاب کردم. شما فردی خوش بین هستید به همین خاطر اکثر مواقع در زندگی سعی می کنید در مواجه با مسائل، نیمه پر لیوان را ببینید. همچنین شما علاقه زیادی به تجربیات تازه و تغییرات دارید. بنابراین هیچ وقت اجازه نمی دهید تنگناهای زندگی، شما را محدود کند.

 B: من درخت صنوبر سبزآبی رنگ را انتخاب کردم. شما به خاطر داشتن روحیه استقلال طلبی، فعالیت های خود را بدون وابستگی به دیگران انجام می دهید. به هر حال با توجه به این روحیه هیچ محدودیتی نمی تواند در مسیری که انتخاب نموده اید قرار بگیرد.

 C: من درخت افرا قرمز رنگ را انتخاب کردم. شما بیش از حد احساساتی می باشید. بنابراین داشتن این روحیه سبب می شود که خیلی به خود و دنیای اطرافتان فکر کنید.

 D: من درخت توسکا سبز رنگ را انتخاب کردم. شما فردی قوی و عمل گرا می باشید. اما باوجود داشتن این روحیه باز هم علاقه دارید که دیگران و اطرافیان تان شما را فردی احساساتی نگاه کنند. به همین خاطر با جنس مخالف خیلی سخت می توانید ارتباط برقرار کنید.

 E: من درخت مورد آبی رنگ را انتخاب کردم. از آنجایی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید، اغلب همه چیز را با مهارت های خاص خود تحت کنترل قرار می دهید. همچنین در برنامه های زندگی تان هیچ کاری را به تعویق نمی اندازید و تا به نتیجه نرساندن یک برنامه به رضایت و آرامش صد در صدی نمی رسید.

 F: من درخت  آلو پسته ای رنگ را انتخاب کردم. شما از آنجا که فردی آرام و منطقی هستید، دوستان زیادی در اطراف خود دارید ولی از طرفی از تنها بودن هم لذت زیادی می برید به همین خاطر گاهی اوقات برای فکر کردن به مفهوم زندگی و دور شدن از دنیای بیرون با خود خلوت می کنید.

 G: من درخت زیرفون صورتی رنگ را انتخاب کردم. شما با توجه به داشتن ویژگی اعتماد به نفس بالا و تفکر تحلیلی، فردی معتمد در بین اطرافیان تان می باشید. همچنین لازم به ذکر است که حساسیت شما سبب می شود که همه چیز را به خوبی درک کنید.

 H: من درخت شاه بلوط جگری رنگ را انتخاب کردم. با توجه به رویاپردازی و رمانتیک بودن تان، اغلب اوقات در کارهای خود چندان عجله ایی ندارید. چرا که بر این باور هستید که باید همه چیز را براساس حس خود پیش ببرید. بنابراین با افرادی که  مثل شما فکر نمی کنند نمی توانید به راحتی ارتباط برقرار کنید.

 I: من درخت بید یشمی رنگ را انتخاب کردم. شما در زندگی فردی ریسک پذیر و برون گرا می باشید. به همین خاطر از پذیرفتن مسئولیت های بزرگ، سخت، گوناگون و ناشناخته هراسی ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *