اخبار

در نقاشی زیر چه چیزی در نگاه شما برجسته تر به نظر می رسد؟(تست روانشناسی)

در نقاشی زیر چه چیزی در نگاه شما برجسته تر به نظر می رسد؟

 من ابتدا یک چهره نشسته و ایستاده را دیدم. نشان دهنده دانش آموز بودن و معلمی در زندگی است. شما به احتمال زیاد تحصیلات گسترده ای داشته اید و در مورد بسیاری از موضوعات جهان چیزهای زیادی آموخته اید. ترجیح می دهید به جای اینکه در مورد عمق دانش یا موفقیت های زیادی که در زندگی دارید ، لاف بزنید ، از خلوت ساکت و آرامش ناشی از حضور در طبیعت و زندگی فروتنانه لذت می برید.

 من ابتدا تصویر مونالیزا را دیدم. یک چشم عقاب برای جزئیات دارید و یکی از باهوش ترین افراد هستید. مونالیزا ، نقاشی شده توسط نابغه لئوناردو داوینچی ، به عنوان “شناخته شده ترین ، پربازدیدترین اثر هنری در جهان” توصیف شده است. احتمالاً اغلب ایده هایی از نبوغ عمیق به ذهن تان خطور می کند. کلید ایده های نبوغ شما در قلب مهربان و ذات لطیف شما نهفته است.

 من ابتدا تصویر لئوناردو داوینچی را دیدم. چشم شما نبوغ درون نقاشی را می بیند ، مانند یک آینه، نبوغ موجود در خود را باز می گرداند. شما به احتمال زیاد در بسیاری از زمینه های زندگی خود سرآمد بوده اید و غالباً با توانایی منحصر به فرد خود در انجام کارهای سخت و سریع به راحتی دیگران را متحیر می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *