اخبار عمومی / گوناگون

معرفی بازار لباس مجلسی تهران به همراه آدرس مغازه های تهران

اگر به دنبال بازار لباس مجلسی تهران و یا مراکز خرید لباس مجلسی در تهران هستید، توصیه می‌شود مقاله زیر را بطور کامل مطالعه کنید. در مقاله زیر بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران به همراه آدرس ذکر شده است. در صورتی که شما نیز از علاقمندان به لباس مجلسی خاص و شیک هستید می‌توانید مستقیما به بازارهای ذکر شده در ادامه رفته و خرید خود را با اطمینان انجام دهید. اگر در تهران سکونت دارید، قطعا بهترین و معروف‌ترین بازار لباس مجلسی تهران را می‌شناسید. ولی در صورتی که صرفا برای خرید لباس به تهران سفر می‌کنید. باید بدانید که بهترین کار را کرده‌اید. در تهران پاساژ‌ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که از لحاظ مدل و قیمت بسیار بهتر از سایر بازارهای تهران هستند.

خرید پوشاک همواره یکی از کارهایی است که وقت و زمان زیادی را می‌گیرد و بسیاری از بانوان برای خرید لباس مجلسی و لباس شب وقت زیادی را به جستجو در مراکز مختلف خرید می‌گذارند و گاهی هم بدون نتیجه به خانه بازمی‌گردند. با فرارسیدن تابستان، بازار عروسی‌ها داغِ داغ می‌شود. همچنین در این ایام، جشن‌های فامیلی و دوستانه زیادی برگزار می‌شود. از آنجایی که لباس مجلسی عضو جدایی‌ناپذیر مهمانی‌ها و جشن‌های بانوان است، خرید لباس مجلسی زنانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

پاساژ شانزلیزه در تهران

یکی از بازار لباس مجلسی تهران که بسیار محبوب است و روزانه مشتریان زیادی برای خرید به آنجا می‌روند، پاساژ شانزلیزه واقع در چهارراه امیر اکرم در تهران است. در واقع تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان نوفل لوشاتو چندین سال است که دارای مغازه‌های لباس فروشی متعددی است. دقت داشته باشید که اکثر تولیدی‌های لباس مجلسی در محدوده این تقاطع واقع شده‌اند، پس تنوع لباس در طرح و رنگ و قیمت در این محدوده بسیار زیاد است. از مزیت‌های پاساژ شانزلیزه در تهران این است که انواع لباس فروشی بچگانه نیز علاوه بر لباس مجلسی فروشی در این محدوده موجود است. همچنین دسترسی سریع و آسان به این خیابان با مترو، اتوبوس و تاکسی در موقعیت خوب این پاساژ نیز موثر است.

پاساژ شانزلیزه که با نام پاساژ قائم نیز شناخته می‌شود، در مرکز تهران واقع شده است . بسیار پر تردد می‌باشد. بانوانی که به دنبال لباس‌های مجلسی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب هستند، پاساژ شانزلیزه بهترین انتخاب است. با توجه به اینکه در طبقه پایین مانتو و طبقه بالا لباس مجلسی عرضه می‌شود، هر سلیقه‌ای می‌تواند در این بازار لباس مورد نظر خود را بیابد.

آدرس پاساژ شانزلیزه: تقاطع ولیعصر و جمهوری، پاساژ میلاد قائم- شانزه لیزه

پاساژ شانزلیزه در تهران
پاساژ شانزلیزه در تهران

کوچه برلن در تهران

یکی از معروف‌ترین بازار لباس مجلسی تهران، کوچه برلن می‌باشد که از قدیمی‌ترین کوچه‌های شهر تهران است. کوچه برلن بین دو خیابان لاله‌زار جنوبی و فردوسی قرار گرفته و پر از مغازه‌های متنوع است. اکثرا در زمینه فروش لباس مجلسی فعالیت دارند. لباس مجلسی‌های این مغازه‌ها اغلب در تولیدی‌هایی که در طبقات بالایی مغازه‌ها وجود دارد، تهیه و دوخته می‌شوند. در نتیجه این امر لباس‌های موجود در این منطقه دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. با صرف زمان کمی در این خیابان می‌توانید بهترین لباس مجلسی را برای خود انتخاب کنید. وجود بوتیک‌های لباس مردانه و مغازه‌های لباس بچگانه در این محدوده، این امکان را برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد که تمام خرید خود را از همین مرکز خرید انجام دهند.

مغازه‌های موجود در کوچه برلن در تهران
مغازه‌های موجود در کوچه برلن در تهران

مرکز خرید ونک در تهران

یکی از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران، مرکز خرید ونک است. مرکز خرید لباس مجلسی ونک نسبت به سایر پاساژ‌های تهران لوکس‌تر است . اجناس موجود در این مرکز خرید دارای قیمت بیشتری نیز هستند. ساکنین تهران به خوبی می‌دانند که میدان ونک بسیار شلوغ و پر تردد است. لذا وجود یک مرکز خرید بزرگ در این محل ضروری است. وجود مرکز خرید ونک در این میدان آن را به یکی از مشهورترین مراکز خرید لباس در تهران تبدیل کرده است. مرکز خرید ونک در موقعیت دقیق جغرافیایی حوالی میدان ونک و در خیابان کار و تجارت واقع شده است. نمای این مرکز خرید مخصوصا در شب‌ها دارای زیبایی منحصر به فردی است.

از مزیت‌های مرکز خرید ونک، دسترسی راحت به این مرکز خرید مخصوصا برای شهروندان شمال شهر تهران است. در صورتی که بخواهیم کالاها و اجناس موجود در مرکز خرید ونک را بررسی کنیم، باید بگوییم که این بازار بیشتر برای بانوان مناسب است. زیرا عمده کالاهای موجود در مرکز خرید ونک شامل جواهرات و زیور‌آلات، پوشاک زنانه شامل مانتو، لباس زیر، لباس ورزشی، لباس مجلسی، کیف و کفش، لوازم آرایشی می‌شود. البته بعضی از واحدهای تجاری هم به فروش لباس، کیف و کفش مردانه اختصاص دارند.

مرکز خرید ونک در تهران
مرکز خرید ونک در تهران

خیابان مفتح شمالی در تهران

یکی از مراکز خرید لباس مجلسی در تهران که مشتریان ثابت خود را دارد. مغازه‌های موجود در خیابان مفتح شمالی در تهران است. خیابان مفتح تهران نیز یکی از محل‌هایی است که می‌توانید انواع مدل مختلف از لباس مجلسی زنانه را در آن بیابید. لباس‌های موجود در خیابان مفتح دارای قیمت بسیار مناسبی هستند . اکثر لباس‌ها مطابق با سلیقه عموم مردم تهیه شده است. این لباس‌ها اکثرا ساده و در عین حال بسیار شیک هستند. در این خیابان انواع کت و دامن و لباس‌های سبک‌تر نیز در کنار لباس شب پر زرق و برق به چشم می‌خورد . برای گشت کامل و دیدن تمامی مغازه‌های این خیابان فقط به دو ساعت زمان احتیج دارید.

بوتیک‌های موجود در خیابان مفتح شمالی در تهران
بوتیک‌های موجود در خیابان مفتح شمالی در تهران

مرکز خرید میلاد نور در تهران

یکی از لاکچری‌ترین بازار لباس مجلسی تهران، مرکز خرید میلاد نور است. اگر به دنبال لباس مجلسی‌ای هستید که خاص و شیک باشد و نمونه آن در هیچ پاساژی موجود نباشد، بهتر است سری به مرکز خرید میلاد نور در تهران بزنید. در این مرکز خرید هر طبقه مختص به یک نوع محصول است و یک طبقه از آن نیز مربوط به لباس زنانه و لباس شب است و می‌توانید در آنجا لباس‌هایی خاص را بیابید.

 

 

میدان هفت تیر و میدان فاطمی در تهران

اگر در مرکز شهر تهران به دنبال مرکز خرید و پاساژهای با قیمت مناسب برای لباس مجلسی هستید، باید به محدوده بین میدان فاطمی و میدان هفت تیر در تهران سری بزنید. این دو منطقه صرفا محل بسیار مناسبی برای خرید مانتو و لباس مجلسی زنانه هستند و تعداد بسیار زیادی مغازه مانتو فروشی که مانتوهایشان علاوه بر شیک بودن و کیفیت عالی، قیمت‌های مناسبی برای اقشار مختلف مردم دارند. از مزایای دیگر این مراکز خرید ارزان، قرار گرفتن در قلب شهر تهران است که دسترسی به آن را از نقاط مختلف پایتخت آسان می‌کند. شما می‌توانید انواع مختلف مانتوها را با توجه به فصل پیدا کنید. مانتوهای رسمی و اداری، مانتوهای مجلسی، مانتوهای نخی و انواع و اقسام مختلف مانتو در این مغازه‌ها پیدا می‌شوند.

برای رسیدن به میدان هفت تیر بهتر است از مترو استفاده کنید. در نزدیکی میدان فاطمی نیز ایستگاه مترو و میدان جهان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *