وضیحات وبینار
داشتن یک محصول عالی تنها شرط ثبات فروش بلندمدت نیست. مطالعه رفتار مصرفکننده برای بازاریابان از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا که آنها میتوانند انتظار مصرفکننده را از محصولات درک کنند. در واقع، این مطالعه به بازاریابها کمک میکند تا مشتری را به سمت خرید یک محصول سوق دهند.
رفتار مصرفکننده درک بهتری از انگیزههای او برای خرید به شما میدهد. همچنین از این طریق میتوانید مزایایی که از طریق آنها کسب میکنید، را بیشتر ارزیابی کنید. دانستن این نکته که مصرفکنندگان برای چه چیزهایی ارزش قائلند، به کسبوکارها در تصمیمگیری کمک میکند و منجر به فروش بیشتر میشود. بازاریابی برای داشتن حداکثر اثربخشی باید استراتژیک باشد.
جالب است بدانید که بازاریابهای شرکتهای بزرگ میلیاردها دلار هزینه میکنند تا بتوانند بر اینکه ما چه چیزی را در چه زمانی و چگونه مصرف میکنیم، تأثیر بگذارند. علاوه بر این، بازاریابها صدها میلیون دلار برای مطالعه رفتار ما خرج میکنند. این آمار اهمیت نقش رفتار مصرف کننده در بازاریابی را نشان میدهد.
در این وبینار به این پرداخته خواهد شد :
چگونه یک مصرف کننده محصول شما را می خرد ؟
در ذهن مصرف کننده برای خرید یک محصول چه می گذرد ؟
آیا خریدار عقلانی تصمیم می گیرد ؟
واسطه های سایبری و باورهای بازار چه نقشی در فرآیند خرید مصرف کننده دارد ؟
فرآبند تعویض و انتقال کالا و خدمات چگونه است ؟
تفاوت زنان و مردان در انتخاب یک برند چیست ؟
آیا مردان و زنان برند منتخب خود را تغییر می دهند ؟
در چه ظرایط مردان و زنان برند منتخب خود را تغییر می دهند ؟
جهت شرکت روی لینگ زیر کلیک کنید :