اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 2)

2. Hive

Hive یک ابزار مدیریت پروژه و مدیریت کمپین است. 
این شامل ویژگی هایی مانند تقویم، نمای نمونه کارها، نمودارهای گانت و قابلیت چت بومی است که همکاری و تولید کمپین های بازاریابی عالی را برای کل تیم شما آسان می کند. 
رابط کاربری Hive بصری و آسان برای استفاده است و از کارت های اکشن استفاده می کند که در داخل هر پروژه زندگی می کنند. کارت های اکشن را می توان به کاربران خاصی اختصاص داد که به برنامه ریزی منابع کمک می کند. 
کاربران می‌توانند فایل‌ها را آپلود کنند، اسناد خلاقانه را اثبات کنند، نظرات خود را بگذارند و ایمیل را درون نرم‌افزار ارسال کنند. Hive همچنین از بیش از 1000 ادغام پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *