اخبار عمومی / گوناگون

تعریف بازاریابی معنا گرا

معناگرایی (بازاریابی معناگرا) در یک تعریف اولیه: تعاملی انسانی-اجتماعی است برای ایجاد ارزش ناشی از اعمال قدرت مشروع (اقناع عقلانی مخاطب) در چهار حوزه نگرش (شناخت – عاطفه – اراده – عمل)، برای ارتقاء کیفیت زندگی فردی- اجتماعی (زندگی معنادار) در یک بستر مشترک مطلق اندیشانه حداقلی، نسبی گرایانه حداکثری بشری ناشی از اشتراکات مبتنی بر تعاقد، تفاهم، توافق و تعامل بین الاذهانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *