بازاریابی خدایار
بازاریابی خدایار که توسط دکتر خدایار عبدالهی معرفی شده نوعی از بازاریابی است که در آن شرکت با نظرسنجی از مشتریان قدیمی و رفع نارضایتی آن ها، مشتریان قدیمی تشویق به خرید بیشتر می شوند.
بازاریابی خدایار درواقع با نگاهی به عقب، شرکت را در افزایش فروش و جلو افتادن از رقبا کمک می کند.
این نوع بازاریابی که در بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت های نرم افزاری و.. تست شده و موجب افزایش فروش 2 الی 3 برابری آنها شده است.
Khodayarabdollahi7@gmail.com
Khodayar Marketing
Khodayar Marketing, which was introduced by Dr. Khodayar Abdollahi, is a type of marketing in which the company surveys old customers and resolves their dissatisfaction, old customers are encouraged to buy more.
Looking back, Khodayar Marketing actually helps the company to increase sales and stay ahead of its competitors.
This type of marketing, which has been tested in many companies, including software companies, etc., has increased their sales by 2-3 times.