اخبار عمومی / گوناگون

ابعاد مختلف تعیین جایگاه یک نام تجاری در بازار

ابعاد مختلف تعیین جایگاه یک نام تجاری در بازار:

دکتر خدایار عبداللهی

مشاور بازاریابی و فروش

khodayarabdollahi7@gmail.com

ابعاد مختلف تعیین جایگاه یک نام تجاری در بازار:

1- سبک زندگی : مثلا خردل گری پوپون یک ادویه کلاس بالاتر محسوب می شود .

2-رهبری قیمت : کم صورت با نام تجاری لورئال نوازوم در فروشگاه های زیبایی کلاس بالا فروخته می شود در حالی که مارک پلنیتود آن به قیمت یک ششم در فروشگاههای ارزان فروخته می شود _با آنکخ فرمول شیمیایی هردو یکی است .

صفات : حوله های کاغذی باونتی سریعتر ،موثرتر ، و بالاتر هستند

4-طبقه ی محصول : میتای مزدا یک کورسی ورزشی است

5-رقبا : بیمه نورث وسترن “شرکت خاموش” است .

6-مناسبتها : آدامس ریگلی برای مواقعی که سیگار کشیدن محاز نیست یک جایگزین مناسب است .

7-استفاده کنندگان :محصولات داکرز (لباس جین )لوی برای مردان بیست و چند ساله تا چهل و چند ساله عرضه می شود .

8-کیفیت : در فورد ،کیفیت کار شماره 1 است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *