بازاریابی و فروش

گرایش بلند مدت و کوتاه مدت

گرایش بلند مدت و کوتاه مدت

گرایش به زمان : حدی است که افرا یک جامعه ،بینش و جهان بینی کوتاه مدت و بلند مدت در مورد کار ،رندگی و سایر جنبه های زندگی اتخاذ کرده اند
گرایش بلند مدت : فرهنگ مثل ژاپن ،کره جنوبی دارای جهان بینی بلند مدت هستند که ارزش های زیادی برای تعهد،یخت کوشی ،صرفه جویی ،پشتکار قائل هستند.
فرهنگ پاکستان بر گذشته تمرکز دارد و به سنت ها احترام می گذارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *