بازاریابی و فروش

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 2)

2. Hive

این شامل ویژگی هایی مانند تقویم، نمای نمونه کارها، نمودارهای گانت و قابلیت چت بومی است که همکاری و تولید کمپین های بازاریابی عالی را برای کل تیم شما آسان می کند. رابط کاربری Hive بصری و آسان برای استفاده است و از کارت های اکشن استفاده می کند که در داخل هر پروژه زندگی می کنند. کارت های اکشن را می توان به کاربران خاصی اختصاص داد که به برنامه ریزی منابع کمک می کند. کاربران می‌توانند فایل‌ها را آپلود کنند، اسناد خلاقانه را اثبات کنند، نظرات خود را بگذارند و ایمیل را درون نرم‌افزار ارسال کنند. Hive همچنین از بیش از 1000 ادغام پشتیبانی می کند.

3.ClickUp

 

3.ClickUp

ClickUp همکاری را آسان می کند، مهم نیست که با یک تیم داخلی کار می کنید یا مشتریان و پیمانکاران خارجی. این ابزار برنامه ریزی بازاریابی به شما این امکان را می دهد که داشبوردهایی ایجاد کنید که داده های مورد نیاز برای حرکت گردش کار شما را فراهم می کند. ClickUp شامل چندین گزینه نمایش است، بنابراین می توانید به راحتی کمپین های بازاریابی خود از جمله نمودارهای گانت، تقویم، تابلوهای کانبان و موارد دیگر را تجسم کنید. همچنین شامل چک لیست ها و وظایف فرعی و همچنین الگوهای کار است که می توانید از آنها برای سریعتر کردن کارها استفاده کنید. همچنین قابلیت هایی برای نشانه گذاری، تصحیح، تأیید فایل، ثبت نام بازاریابی وابسته، ورود و درخواست همکاری وجود دارد.

4. Weekdone

Weekdone با سایر ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی در لیست ما کمی متفاوت است زیرا از یک چارچوب OKR استفاده می کند. این چارچوب بر روی اهداف و نتایج کلیدی تمرکز دارد و به تیم بازاریابی شما کمک می‌کند تا اهداف بلندمدت ایجاد کند و آنها را به قطعات قابل مدیریت و اندازه‌گیری تقسیم کند. Weekdone از چک‌این هفتگی استفاده می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی شما را طبق برنامه پیش ببرند. همچنین اگر احساس می کنید قادر به انجام آن نیستید، می توانید یک کار را به یکی دیگر از اعضای تیم اختصاص دهید. در حالی که این یک ابزار برنامه ریزی بازاریابی سنتی نیست، Weekdone یک گزینه عالی برای تیم هایی است که به دنبال پاسخگویی بیشتر هستند.

جهت دریافت 20 مارکتینگ پلن صنایع مختلف اروپایی و امریکایی و ایرانی روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.tiambourse.ir/product/20-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D9%84%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%85/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *