?از مهم ترین فرمول های بازاریابی میتوان به ایجاد ارزش اشاره کرد. ??
.
?ارزشی که شما برای مشتری خلق می کنید باید ملموس و قابل اندازه گیری باشد.??
.
.
?مزیت یا Benefit همانطور که از نام آن پیداست، پارامتر هایی هستند که ما را
❣️ ترغیب به خرید❣️
می کنند و شامل مشخصه هایی هستند که یک محصول یا یک خدمت را از سایر محصول و خدمات متمایز می کنند. ✅?
.
.
مزیت ها دو نوع اند:
?مزیت های کاربردی (Functional)
? و مزیت های احساسی (Emotional)
.
.
?مزیت های کاربردی مزیت هایی هستند که یک مشکل را حل می کنند و یا یک نیاز را برطرف می کنند.
?مثلا کاربرد یک ساعت مچی تنها نشان دادن زمان است و کاربرد دیگری ندارد؛ اما قیمت یک ساعت معمولی با قیمت ساعت گرانقیمت تفاوت بسیار زیادی دارد.
.
.
?دقیقا در این نقطه، یک مزیت دیگر با عنوان مزیت احساسی مطرح می شود که علاوه بر
برطرف کردن نیاز های شما،?
احساس خوبی??
به شما می دهد.
.
.
?این مزیت را مزیت احساسی یا Emotional Benefit می نامند. ?✅
.
.
با این کار، هم تبلیغات بیشتر در ذهن مخاطب می ماند ??
.
ایجاد ارزش
۰۵
اردیبهشت