اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 4)

4. Weekdone

Weekdone با سایر ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی در لیست ما کمی متفاوت است زیرا از یک چارچوب OKR استفاده می کند. این چارچوب بر روی اهداف و نتایج کلیدی تمرکز دارد و به تیم بازاریابی شما کمک می‌کند تا اهداف بلندمدت ایجاد کند و آنها را به قطعات قابل مدیریت و اندازه‌گیری تقسیم کند. Weekdone از چک‌این هفتگی استفاده می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی شما را طبق برنامه پیش ببرند. همچنین اگر احساس می کنید قادر به انجام آن نیستید، می توانید یک کار را به یکی دیگر از اعضای تیم اختصاص دهید. در حالی که این یک ابزار برنامه ریزی بازاریابی سنتی نیست، Weekdone یک گزینه عالی برای تیم هایی است که به دنبال پاسخگویی بیشتر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *