بازاریابی و فروش

کاربردهای اصول کلاسیک شرطی سازی در بازاریابی

اصول رفتاری یادگیری برای بسیاری از پدیده های مصرف کننده مصداق دارد، از ایجاد یک تصویر متمایز برای یک نام تجاری گرفته تا ارتباط ادراک شده بین یک محصول و یک نیاز زمینه ای. انتقال معنی از یک محرک شرطی نشده به یک محرک شرطی شده می تواند توضیح دهنده ی این مطلب باشد که چرا نام های تجاری مصنوعی می توانند چنین تاثیرات قوی بر مصرف کنندگان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *